ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПТУ “ТЕЛЛУС-АНТРОПНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ” ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: МЕТОДОЛОГІЧНО-ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ
Переглянути
Дата
2021Автор
Федорець, В.М.
Клочко, О.В.
Браніцька, Т.Р.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
В дослідженні розкриваються методологічно-світоглядні аспекти використання сформованого концепту
«Теллус-антропної конвергенції» для екологізації здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури
та культурно-освітнього простору. Цей концепт розроблений на основі екологічно-ціннісного осмислення концепції
сталого розвитку та українських і елліністичних екофільних традицій. При формуванні концепту були застосовані
рецепція давньогрецької культурно-освітньої системи пайдеї та ідеї – гармонії, “Турботи про Землю” А. Гора, екзистенційної педагогіки О. Больнова та В. Сухомлинського, діалогічної педагогіки М. Бубера та інші доктрини. Дана
концепція є формалізованою екологічно орієнтованою культурно-освітньою стратегмою, яка притаманна багатьом
традиційним екофільним культурами тому її застосування реалізується перш за все в форматі актуалізації ціннісносмислових контекстів та стереотипів культури включаючи професійну. Даний концепт перш за все актуалізується
для формування екологічної складової антропокультурного компоненту здоров’язбережувальної компетентності
вчителя фізичної культури.