Show simple item record

dc.contributor.authorФедорець, В.М.
dc.contributor.authorКлочко, О.В.
dc.contributor.authorБраніцька, Т.Р.
dc.date.accessioned2022-09-26T10:14:18Z
dc.date.available2022-09-26T10:14:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationФедорець, В.М., Клочко, О.В., Браніцька Т.Р. (2021). ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПТУ “ТЕЛЛУС-АНТРОПНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ” ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: МЕТОДОЛОГІЧНО-ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ. “VinSmartEco”. За науковою редакцією Мудрака О.В. Збірник матеріалів IІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2021, м. Вінниця, Україна). Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 163 сuk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/483
dc.description.abstractВ дослідженні розкриваються методологічно-світоглядні аспекти використання сформованого концепту «Теллус-антропної конвергенції» для екологізації здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури та культурно-освітнього простору. Цей концепт розроблений на основі екологічно-ціннісного осмислення концепції сталого розвитку та українських і елліністичних екофільних традицій. При формуванні концепту були застосовані рецепція давньогрецької культурно-освітньої системи пайдеї та ідеї – гармонії, “Турботи про Землю” А. Гора, екзистенційної педагогіки О. Больнова та В. Сухомлинського, діалогічної педагогіки М. Бубера та інші доктрини. Дана концепція є формалізованою екологічно орієнтованою культурно-освітньою стратегмою, яка притаманна багатьом традиційним екофільним культурами тому її застосування реалізується перш за все в форматі актуалізації ціннісносмислових контекстів та стереотипів культури включаючи професійну. Даний концепт перш за все актуалізується для формування екологічної складової антропокультурного компоненту здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО “Вінницька академія безперервної світи”uk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентність, вчитель фізичної культури, післядипломна освіта, екологізація, методологія, концепція сталого розвитку, теллур, екологічна антропологія, екологічна культураuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПТУ “ТЕЛЛУС-АНТРОПНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ” ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: МЕТОДОЛОГІЧНО-ЦІННІСНИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc378.147:796.011.3


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record