Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБайдалюк, Ірина Павлівна
dc.date.accessioned2022-09-25T15:46:00Z
dc.date.available2022-09-25T15:46:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationБайдалюк, І. П., (2021). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти. За науковою редакцією Матохнюк Л.О. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 – 30 жовтня) № 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 256uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/401
dc.description.abstractУ статті розглянемо особливості розвитку пізнавальних процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями розглянемо далі. У дітей з інтелектуальною недостатністю більш ніж у їх нормотипових однолітків, виражені недоліки уваги: низька стійкість, труднощі розподілу уваги, складнощі з переключенням.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "Вінницька академія безперервної освіти"uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 32;
dc.subjectрозвиток пізнавальних процесів, діти з інтелектуальними порушеннями, психіка, увага, пам’ять, уява, мислення.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.92


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу