dc.contributor.author | Байдалюк, Ірина Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-25T15:46:00Z | |
dc.date.available | 2022-09-25T15:46:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Байдалюк, І. П., (2021). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти. За науковою редакцією Матохнюк Л.О. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 – 30 жовтня) № 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 256 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/401 | |
dc.description.abstract | У статті розглянемо особливості розвитку пізнавальних
процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями розглянемо далі. У
дітей з інтелектуальною недостатністю більш ніж у їх нормотипових
однолітків, виражені недоліки уваги: низька стійкість, труднощі розподілу
уваги, складнощі з переключенням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 32; | |
dc.subject | розвиток пізнавальних процесів, діти з інтелектуальними порушеннями, психіка, увага, пам’ять, уява, мислення. | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.92 | |