Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКорнєєва, Алла Федорівна
dc.date.accessioned2022-09-25T15:07:46Z
dc.date.available2022-09-25T15:07:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКорнєєва, А. Ф. (2021). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 – 30 жовтня) № 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 256uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/385
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема соціально-психологічної адаптації старших дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату (ОРА). Виділено компоненти адаптацій інклюзивного освітнього середовища: архітектурне, технічне, методичне забезпечення доступності для дітей з особливими освітніми потребами. Визначено бар'єри, що ускладнюють процес соціальної адаптації дітей з набутими порушеннями ОРА, зокрема: фізичні обмеження, ізоляція, емоційний бар’єр, інформаційний бар’єр. Представлено модель соціально-психологічної адаптації у дітей з порушенням опорно-рухового як складного і суперечливого процесу, зумовленого соціальними чинниками і психофізичними особливостями дітей зазначеної категорії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "Вінницька академія безперервної освіти"uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 32;
dc.subjectсоціально-психологічна адаптація, старші дошкільники, діти з порушенням опорно-рухового апарату, бар’єри соціально-психологічної адаптації, модель соціально-психологічної адаптації.uk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922.62


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу