Показати скорочений опис матеріалу
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
dc.contributor.author | Корнєєва, Алла Федорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-25T15:07:46Z | |
dc.date.available | 2022-09-25T15:07:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Корнєєва, А. Ф. (2021). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (29 – 30 жовтня) № 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 256 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/385 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблема соціально-психологічної адаптації старших дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату (ОРА). Виділено компоненти адаптацій інклюзивного освітнього середовища: архітектурне, технічне, методичне забезпечення доступності для дітей з особливими освітніми потребами. Визначено бар'єри, що ускладнюють процес соціальної адаптації дітей з набутими порушеннями ОРА, зокрема: фізичні обмеження, ізоляція, емоційний бар’єр, інформаційний бар’єр. Представлено модель соціально-психологічної адаптації у дітей з порушенням опорно-рухового як складного і суперечливого процесу, зумовленого соціальними чинниками і психофізичними особливостями дітей зазначеної категорії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 32; | |
dc.subject | соціально-психологічна адаптація, старші дошкільники, діти з порушенням опорно-рухового апарату, бар’єри соціально-психологічної адаптації, модель соціально-психологічної адаптації. | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.922.62 |