Перегляд VІ - Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти» 29 – 30 жовтня 2021 р. по назві
Зараз показуються 21-40 з 42
-
ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ЮРИДИЧНОЇ СФЕРИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті проаналізовано синдром професійного вигорання, його сутність, прояви, фізіологічні, психологічні, особистісні наслідки на особистість працівників юридичної сфери. -
ПСИХОДІАГНОСТИКА АКЦЕНТУАЦІЙ ХАРАКТЕРУ ОСОБИСТОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглянуто проблему акцентуації характеру особистості. Емпірично досліджено особливості акцентуацій характеру особистості у підлітковому віці. Увагу зосереджено на генедерних відмінностях акцентуацій характеру ... -
ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕГОЇЗМУ ОСОБИСТОСТІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглядається поняття егоїзму особистості з точки зору сучасної психології. Прослідковується зв'язок між проявом егоїзму особистості, її природнім прагненням до безпечного існування, благополуччя, розвитку та щастя. -
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КРИЗИ АВТЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)Стаття актуалізує тему психологічних особливостей прояву кризи автентичності особистості. Розкриває психологічні аспекти перебігу кризи середнього віку. -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТІВ В КОЛЕКТИВІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті висвітлено особливості та причини конфліктів в колективі молодших школярів, роль вихователя групи подовженого дня у зниженні кількості шкільних конфліктів, навчанні молодших школярів поведінки в конфліктних ситуаціях. -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглянуто проблему особистісного та професійного самовизначення у ранньому юнацькому віці; здійснено теоретичний аналіз проблеми самовизначення особистості; наведено результати емпіричного дослідження психологічних ... -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОСТАВЛЕННЯ САМОТНІХ ЖІНОК
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)Стаття актуалізує тему психологічних особливостей самоставлення самотніх жінок. Розкриває психологічні аспекти жіночої самотності. -
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглядаються теоретичні засади проблеми Інтернет-залежності підлітків, психологічні та фізичні ознаки Інтернетзалежності. Висвітлено питання, які розкривають психологічні особливості підлітків з ДЦП. -
ПСИХОЛОГІЯ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ЖІНКИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розкрита специфіка професійної самореалізації жінки. Охарактеризовано основні категорії опису явища професійної самореалізації. Розглянуто основні перешкоди на шляху професійної самореалізації жінки, обумовлені ... -
РОЗЛУЧЕННЯ БАТЬКІВ ЯК ФАКТОР ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті представлено теоретичний аналіз проблеми, проаналізовано особливості впливу несприятливої сімейної атмосфери, яка передує розлученню, та розрив подружніх стосунків на особистість дитини, розглянуто специфіку ... -
СИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ НА ОСОБИСТІСТЬ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ СЛУЖБОВИХ ЗАВДАНЬ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглянуто техніки та прийоми психологічного впливу в процесі виконання службових завдань Національною гвардією України; види психологічного впливу, їх загальну характеристику; аналіз методів психологічного ... -
СУЧАСНИЙ СТАН ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СИНДРОМУ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)В статті представлено аналіз наукових досліджень та особливості психічного розвитку дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. -
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)В статті розглядається проблема соціально-психологічної адаптації старших дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату (ОРА). Виділено компоненти адаптацій інклюзивного освітнього середовища: архітектурне, технічне, ... -
ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРУПИ САМОПІЗНАННЯ ТА САМОДОПОМОГИ ДОПОМОГИ У ПОЗИТИВНІЙ ПСИХОТЕРАПІЇ Н. ПЕЗЕШКІАНА
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті описано теоретичні особливості роботи групи самодопомоги та самопізнання у позитивній психотерапії. Коротко викладено авторські практичні методики створення та функціонування групи -
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ ОПТИМІЗМУ ТА АТРИБУТНОГО СТИЛЮ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті актуалізовано поняття оптимізму та атрибутного стилю, представлено аналіз наукової літератури за даною темою. -
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТРЕСУ В СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті проаналізовано поняття стресу в сучасних психологічних дослідженнях розкриваються основні методологічні положення, принципи і механізми його розвитку стресу, і роль. -
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДХОДІВ У КЛАСИЧНИХ ТЕОРІЯХ МОТИВАЦІЇ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)Публікація присвячена теоретичному аналізу процесу еволюції підходів у класичних теоріях мотивації. Охарактеризовано основні змістові та процесуальні теорії мотивації. -
ТРЕНІНГОВА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДЕЦЕНТРАЦІЇ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті представлено варіант тренінгової програми, спрямованої на розвиток децентраціх у юнацькому віці. Запропоновано основні блоки роботи, вправи тривалість та терміни реалізації програми. -
ФАСИЛІТАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА В РОЗВИТКУ ПАРТНЕРСТВА З БАТЬКАМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті обґрунтоване використання фасилітативних технологій у організаційній діяльності класного керівника. Розкриті особливості упровадження методів «Меморандум співпраці» та «Сфокусованої бесіди» як інструментів розвитку ... -
ФЕНОМЕН ПОЧУТТЯ ПРОВИНИ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглядаються особливості регуляції моральносоціальної поведінки особистості, зокрема роль почуття провини. Описано структуру переживання почуття провини як психологічної проблеми.