Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧопик, Леся Іванівна
dc.date.accessioned2021-10-29T13:11:37Z
dc.date.available2021-10-29T13:11:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЧопик Л. І. (2020) Проблема прийняття батьками дитини з обмеженими можливостями. ЗПсихологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі непервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 жовтня – 31 жовтня) № 3(29) – Вінниця: КВНЗ «Вінницька академія непервної освіти», с. 314uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/31
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема прийняття батьками дітей з особливими потребами та формування у них адекватного відношення до проблеми порушеного розвитку малюка. Узагальнено теоретичні концепцій та психологічні дослідження щодо фаз усвідомлення батьками ситуації, параметрів, характерних для різних типів батьківських позицій. Обґрунтовано необхідність організації своєчасної підтримки та напрямки психологічної допомоги родині, яка виховує дитину з особливостями розвиткуuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЗбірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 жовтня 2020 року – Вінницяuk_UA
dc.subjectдіти з обмеженими можливостями здоров'я, прийняття, адаптація, батьківська позиція, психологічна підтримкаuk_UA
dc.titleПроблема прийняття батьками дитини з обмеженими можливостямиuk_UA
dc.title.alternativeThe problem of adoption by parents of a child with disabilitiesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc159.922.73 – 0.53


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу