Show simple item record

dc.contributor.authorПойда, Сергій Андрійович
dc.date.accessioned2025-11-27T10:33:40Z
dc.date.available2025-11-27T10:33:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationPogorilii, V. V., Dudikova, L. A., Yakimenko, O. G., Poida, S. A., Koval, B. F. Improvement of learning outcomes in educational process of interns-pharmacists using distance learning elements // Information Technologies and Learning Tools. – 2020. – Vol. 76, No. 2. – ISSN 2076-8184. – URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3038/1647uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2374
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання організації освітнього процесу інтернів-провізорів з використанням елементів дистанційного навчання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Проведено аналіз стану освіти на різних етапів забезпечення навчального процесу. Акцентується увага на тому, що взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу з використанням елементів дистанційної освіти має велике значення. Автори описують технічні та технологічні особливості організації освітнього процесу, формування кадрового складу, підготовки науково-методичних та дидактичних матеріалів, організації спілкування на дистанційному етапі. Досліджено шляхи підвищення результативності освітнього процесу, серед яких: організація освітнього процесу у вигляді трьох етапів (організаційно-настановному, дистанційному, контрольно-заліковому) із дотриманням чітко встановленого графіка навчання; формування індивідуальної навчальної траєкторії інтерна із постійним моніторингом навчальних досягнень; організація ознайомлення інтернів з особливостями використання інструментів платформи дистанційної освіти на першому (очному) етапі навчання; актуалізація змісту матеріалів для самостійного вивчення, практичних робіт та тестів у відповідності до змін у законодавстві та нормативних документах; наближення тематики тестів за окремими модулями до тематики тестів комплексного екзамену «Elex»; зміна часу проведення синхронних видів освітніх заходів (чати-семінари, вебінари, консультації) на більш зручний. Доведено, що дистанційне навчання має істотні переваги порівняно з іншими формами навчання, оскільки кожний інтерн має можливість навчатися за індивідуальним темпом, обираючи зручний для себе час та місце для роботи. Проведено аналіз результатів роботи інтернів за окремими модулями та видами навчальної діяльності з урахуванням змін освітнього процесу. Представлені в статті результати різноманітних форм педагогічного контролю дозволяють прослідкувати кореляцію як за окремими навчальними дисциплінами, так і по групах інтернів загалом.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInformation Technologies and Learning Toolsuk_UA
dc.subjectдистанційне навчання; інтерни-провізори; фахова підготовка; платформа дистанційного навчання E-Frontuk_UA
dc.titleImprovement of learning outcomes in educational process of interns-pharmacists using distance learning elementsuk_UA
dc.typeMonographuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record