• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository home
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
  •   Repository home
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Improvement of learning outcomes in educational process of interns-pharmacists using distance learning elements

Thumbnail
View/Open
1647-стиснуто.pdf (202.7Kb)
Date
2020
Author
Пойда, Сергій Андрійович
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто питання організації освітнього процесу інтернів-провізорів з використанням елементів дистанційного навчання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Проведено аналіз стану освіти на різних етапів забезпечення навчального процесу. Акцентується увага на тому, що взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу з використанням елементів дистанційної освіти має велике значення. Автори описують технічні та технологічні особливості організації освітнього процесу, формування кадрового складу, підготовки науково-методичних та дидактичних матеріалів, організації спілкування на дистанційному етапі. Досліджено шляхи підвищення результативності освітнього процесу, серед яких: організація освітнього процесу у вигляді трьох етапів (організаційно-настановному, дистанційному, контрольно-заліковому) із дотриманням чітко встановленого графіка навчання; формування індивідуальної навчальної траєкторії інтерна із постійним моніторингом навчальних досягнень; організація ознайомлення інтернів з особливостями використання інструментів платформи дистанційної освіти на першому (очному) етапі навчання; актуалізація змісту матеріалів для самостійного вивчення, практичних робіт та тестів у відповідності до змін у законодавстві та нормативних документах; наближення тематики тестів за окремими модулями до тематики тестів комплексного екзамену «Elex»; зміна часу проведення синхронних видів освітніх заходів (чати-семінари, вебінари, консультації) на більш зручний. Доведено, що дистанційне навчання має істотні переваги порівняно з іншими формами навчання, оскільки кожний інтерн має можливість навчатися за індивідуальним темпом, обираючи зручний для себе час та місце для роботи. Проведено аналіз результатів роботи інтернів за окремими модулями та видами навчальної діяльності з урахуванням змін освітнього процесу. Представлені в статті результати різноманітних форм педагогічного контролю дозволяють прослідкувати кореляцію як за окремими навчальними дисциплінами, так і по групах інтернів загалом.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2374
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV