Пошук
Зараз показуються 1-10 з 20
ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА СУСПІЛЬСТВА ЯК ФАКТОР СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
У статті розглядаються проблеми формування екологічної культури як
фактору сталого розвитку суспільства , обґрунтовано значення екологічної освіти у
формуванні екологічної культури. Досліджена сутність, ґенеза, основні ...
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО УЧНЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
У статті розглянуті шляхи формування екологічної компетентності
сучасного учня шляхом впровадження екологічної освіти для сталого розвитку, що є
складовою оновлення суспільства, яка відображає і формує його свідомість, ...
ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА - ШЛЯХ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
Розглянуті питання екологічної освіти в навчальних закладах. У статті
розглядаються особливості екологічного виховання учнів у шкільних закладах Висвітлено
досвід педагогів навчальних закладів м. Бар у впровадженні ...
ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
У статті розглянуті підходи до формування в учнів екологічної культури.
Визначено, що екологічне виховання школярів має здійснюватись в системі: сім’я –
дошкільний заклад – школа – вищий навчальний заклад. Для кожного з ...
ЕКОЛОГІЧНЕ ПРОСВІТНИЦТВО ЯК ВАЖЛИВА ДОМІНАНТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
У статті розглянуті теоретико-методичні підходи до формування в учнів
екологічного просвітництва. Визначено, що екологічне просвітництво школярів має
здійснюватись переважно в позашкільний час. Запропоновано етапи ...
ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИЙ ФОНД ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)
Стаття виконана на основі проведення аналізу категорій заповідності
природно-заповідного фону як важливого інструмента досягнення цілей екологічного
просвітництва школярів в системі позашкільної освіти. Подано ...
АСКСІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)
В статті розкриті емоційно-ціннісні аспекти виховання у дошкільників гуманно-особистісного ставлення до природи. Ціннісна свідомість тлумачиться як потенційний носій гармонійного ставлення до природи.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОЛОГІЧНОГО ТА ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ В СИСТЕМІ КУЛЬТУРИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)
У статті йдеться про шляхи перетину екологічного та естетичного світогляду в системі функціонування культури суспільства. Розглянуто естетичний потенціал культури, який обумовлює потяг до гармонії взаємовідносин
суспільства ...
МЕТОДИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)
У статті розглянуто методичні шляхи формування екологічної
компетентності здобувачів середньої освіти, які використовує вчитель під час вивчення
природознавства, географії, біології та позаурочний час. Проаналізовано ...
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)
В статті розглянуто та проаналізовано шляхи набуття учнями
екологічної компетентності, охарактеризовані її компоненти, рівні сформованості в
процесі навчальної діяльності. Формування екологічної компетентності є одним ...