Перегляд Матеріали конференцій по назві
Зараз показуються 342-361 з 904
-
КОНФЛІКТ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)Стаття присвячена вивченню впливу конфліктів на психологічний стан учасників в сучасному освітньому процесі. Зроблено акцент на аналіз наукових досліджень, спрямованих на розуміння конфліктів та психологічних стан ... -
КОНФЛІКТОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті розглянуто актуальність конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності фахівців соціономічних професій. Обумовлено зміст поняття конфліктологічної компетентності фахівців соціономічних ... -
КОНФЛІКТОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
КОНЦЕНТРАЦИЯ ХЛОРОФИЛЛОВ А И B В ЛИСТЬЯХ ДЕКОРАТИВНЫХ КОМНАТНЫХ РАСТЕНИЙ ПРИ ВЫРАЩИВАНИИ В УСЛОВИЯХ КАБИНЕТА БИОЛОГИИ ШКОЛЫ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)В работе приведены данные по содержанию хлорофиллов а и b, каротиноидов в листьях декоративных растений. В результате проделанной работы установлено, что растения, имеющие более крупные листья, содержат большее количество ... -
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АСПЕКТІ STEM-ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Метою тез є розгляд концептуальних основ розвитку професійної компетентності в аспекті STEMосвіти вчителів природничих дисциплін. У статті теоретично досліджено актуальну в післядипломній педагогічній освіті проблему ... -
КОПІНГ-ПОВЕДІНКА І МЕХАНІЗМИ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ РОЗЛУЧЕНИМИ ЖІНКАМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
КОПІНГ-СТРАТЕГІЯ ПОВЕДІНКИ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ ОСОБИСТІСТЮ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ МЕТОДАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті актуалізується значення методів арт-терапії, як актуального та ефективного інструментарію психологічної корекції розвитку емоційно-вольової сфери дітей з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються особливості ... -
КРИЗА АВТЕНТИЧНОСТІ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)Стаття актуалізує тему психологічних особливостей прояву кризи автентичності особистості. Розкриває психологічні аспекти перебігу кризи середнього віку як чинника особистісного зростання. -
КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ВІДНОВЛЮВАЛЬНИХ ТЕРИТОРІЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ МЕРЕЖІ СХІДНОГО ПОДІЛЛЯ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Проаналізовано літературні джерела, щодо критеріїв відбору відновлювальних, ключових та сполучних територій, методичні рекомендації щодо розроблення регіональних, місцевих схем екомережі. Визначено, що до відновлювальних ... -
КРИТЕРІЇ ВИДІЛЕННЯ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОМЕРЕЖІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)В статті розглянуто структурні елементи регіональної екомережі: ключові території, сполучні території, буферні території, відновлювальні території. Запропоновано критерії виділення структурних елементів екологічної мережі. ... -
КРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ДЕРЕВ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ ВАЖЛИВІ БІОЦЕНОТИЧНІ ФУНКЦІЇ В СТРУКТУРІ ЛІСОВОГО ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)В статті розглянуто критерії і принципи збереження і відтворення біотичного різноманіття лісових екосистем в структурі природно-заповідного фонду в процесі проведення санітарних рубок. Запропоновано критерії відбору дерев, ... -
ЛАНДШАФТНО-ГЕОХІМІЧНІ ЗАСАДИ ЗОНУВАННЯ БЕЛІГЕРАТИВНИХ АГРОЛАНДШАФТІВ УКРАЇНИ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Визначено чотири зони впливу військових дій 2014-2023 рр. на землі сільськогосподарського призначення України. Охарактеризовано регіональні ландшафтно-геохімічні особливості агроландшафтів різних белігеративних зон. Визначено ... -
ЛОКАЛЬНА ЕКОМЕРЕЖА М. КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти, 2019)Описано фізико-географічні, екологічні, фітоценотичні особливості м. Кам’янець-Подільський. Охарактеризовано особливості формування локальної екологічної мережі. Запропоновано структуру екомережі міста. -
ЛІСОВІ ЕКОСИСТЕМИ КАЛИНІВСЬКОГО РАЙОНУ В СТРУКТУРІ РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОМЕРЕЖІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)Стаття виконана на основі проведення досліджень щодо оцінки стану лісових екосистем Калинівського району. В основу методики дослідження взято аналітичне оброблення отриманих даних щодо збереженості лісових екосистем ... -
ЛІСОВІ НАСАДЖЕННЯ МЕДОНОСИ СХІДНОГО ПОДІЛЛЯ В КОНТЕКСТІ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Проаналізовано стан лісового фонду Східного Поділля для розвитку бджільництва в умовах формування регіональної схеми екомережі, яка є важливим інструментом запровадження ідеї сталого розвитку в регіоні. -
МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ЗАДАЧАХ ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Методами математичного моделювання розв’язано задачі про забруднення повітря на виробництві; про визначення часу витоку нафти з резервуару циліндричної форми. Отримано закон зміни кількості бактерій в залежності від часу -
МЕТОДИ ПСИХІЧНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ СТАНІВ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЯК ЕЛЕМЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)Розглянуто елементи системи формування здатності до психофізіологічної саморегуляції слухачів закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання в рамках роботи із стресовими станами. -
МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ПРИРОДНИХ КОМПЛЕКСІВ РЕГІОНАЛЬНОГО ЛАНДШАФТНОГО ПАРКУ “СЕРЕДНЄ ПОБУЖЖЯ”
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)На основі запропонованої методики визначено екологічну оцінку природних комплексів регіонального ландшафтного парку “Середнє Побужжя” в межах Вінницької області за психолого-естетичними й географо-естетичними критеріями. ...