Browsing Матеріали конференцій by Title
Now showing items 362-381 of 904
-
МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ПРИРОДНИХ КОМПЛЕКСІВ РЕГІОНАЛЬНОГО ЛАНДШАФТНОГО ПАРКУ “СЕРЕДНЄ ПОБУЖЖЯ”
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)На основі запропонованої методики визначено екологічну оцінку природних комплексів регіонального ландшафтного парку “Середнє Побужжя” в межах Вінницької області за психолого-естетичними й географо-естетичними критеріями. ... -
МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ СТАНУ ТЕРИТОРІЇ ГРОМАДИ В КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)В статті проаналізовано особливості методики визначення екологічної оцінки стану території для розробки стратегії сталого розвитку об’єднаної територіальної громади. В ній розглянуто основні показники: структура земельного ... -
МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ КАРТОК НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 10 КЛАСІ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Дидактичні картки як вид самостійної роботи допомагає вчителю в сучасній школі розкривати творчий потенціал здобувачів освіти. Методика їх складання є не складною та не вимагає багато часу, рівні складності можна позначати ... -
МЕТОДИКА РОЗРОБКИ ЕКОЛОГІЧНОЇ СТЕЖКИ “КРАЄЗНАВЧА” В МЕЖАХ МІСТА ТУЛЬЧИНА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)Стаття виконана на основі науково-методичних принципів та підходів формування еколого-краєзнавчої стежки в межах міста Тульчина. Визначено, що основою формування екологічної стежки в межах міста Тульчина є природні та ... -
МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПАСПОРТІВ ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ ТА ПРОБЛЕМАТИКА ЕКОЛОГІЧНОЇ ПАСПОРТИЗАЦІЇ ОБ’ЄКТІВ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті відображено аналіз проблематики екологічної паспортизації та методику створення екологічного паспорту, а також виділення основних складників екологічних паспортів за їх типами природокористування. -
МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПАСПОРТІВ ПОВЕРХНЕВИХ ВОДНИХ ОБ’ЄКТІВ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті розглянуто необхідність проведення екологічної паспортизації поверхневих водних об’єктів. Це зумовлено екологічно необґрунтованим земле- і водокористуванням, порушенням збалансованості ландшафтів за рахунок їх ... -
МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)Профілактика агресії серед підлітків в умовах освітнього закладу є актуальною і важливою задачею, наступна агресивна поведінка стає все поширенішою серед молоді. Ефективні методики та прийоми профілактики агресії включають ... -
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ АГРОЕКОСИСТЕМ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ АГРОСФЕРИ УКРАЇНИ.
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Розглянуті основні вимоги дослідження і оцінки агроекосистем. Подані рекомендації щодо проведення польових експедицій дослідженння агробіогеоценозу. Наголошується на важливості природоохоронної діяльності людини поряд ... -
МЕТОДИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті актуалізовано проблему формування екологічної культури на заняттях природничих дисциплін у закладах фахової передвищої освіти. Охарактеризовано основні підходи до визначення поняття «екологічна культура» та ... -
МЕТОДИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті розглянуто методичні шляхи формування екологічної компетентності здобувачів середньої освіти, які використовує вчитель під час вивчення природознавства, географії, біології та позаурочний час. Проаналізовано ... -
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ФЕНОМЕНА СОЗНАНИЯ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
МЕТОДОЛОГІЧНО-ЦІННІСНА РЕФЛЕКСІЯ ДАВНЬОГРЕЦЬКОГО КОНЦЕПТУ АРЕТЕ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЕКОФІЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СВІДОМОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті розкриваються методологічно-світоглядні, еколого-етичні та ціннісносмислові аспекти, а також сутність сформованого концепту «Арете Землі», який спрямований на реалізацію екологізації сучасної людини, культури, ... -
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ЕКОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Розглядається питання методологічних основ викладання екології у вищій школі. Специфіка сучасних умов у вищій школі потребує якісно нової діяльності викладачів, зокрема викладачів методики викладання екології у вищий школі ... -
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ЕКОЛОГО-СОЦІАЛЬНОГО МОНІТОРИНГУ В СИСТЕМІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ З ВИКОРИСТАНЯМ ЦИТОГЕНЕТИЧНИХ МЕТОДІВ ТА ГУМІНОВИХ АНТИМУТАГЕНІВ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної світи”, 2021)Представлено наукове обгрунтування можливості застосування цитогенетичних тестів для біоіндикації стану соціо-екосистем та оцінки ефективності застосування природних антимутагенів на техногеннонавантажених територіях з ... -
МЕТОДОЛОГІЧНІ ТРУДНОЩІ СУЧАСНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ОСОБИСТОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)В статті представлені методологічні засади дослідження феномену стресостійкості особистості. Запропоновані основні підходи до її формування в умовах підготовки до діяльності в екстремальних умовах. -
МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ШЛЯХІВ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2021)В статті розкриті сучасні екологічні проблеми людства, шляхи екологічного просвітництва для сталого розвитку суспільства. Проаналізовані проблеми сучасної освіти і формування екологічного мислення молоді. -
МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКЕ ПРИДНІСТЕР’Я – ПЕРСПЕКТИВНИЙ ЕКОТУРИСТИЧНИЙ РЕГІОН
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)За умови ефективного використання туристично-рекреаційних ресурсів Вінниччина і Могилів-Подільщина зокрема, могли б увійти до провідних туристичних регіонів України. Могилів-Подільське Придністер’я має вигідне географічне ... -
МОДЕЛЬ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020)