Show simple item record

dc.contributor.authorКиєнко-Романюк, Лариса Анатоліївна
dc.contributor.authorКиєнко-Романюк, Лариса Анатоліївна
dc.contributor.authorГалич Т.В.
dc.contributor.authorЖарая С.
dc.contributor.authorЗаячковський В.
dc.date.accessioned2025-05-01T09:37:22Z
dc.date.available2025-05-01T09:37:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГалич Т., Жарая С., Заячковський В., Києнко-Романюк Л. Забезпечення гуманізації професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти: виклики та відповіді // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Екологія. Публічне управління та адміністрування». – 2023. – Вип. 4. – УДК 35.071.6. – DOI: https://doi.org/10.32782/2786-5681-2023-4.10.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2026
dc.descriptionВисновки. Ось деякі вектори наших розвідок і відповіді на виклики. 1. Розробка гнучких навчальних програм (сучасні навчальні про грами повинні бути гнучкими й адаптованими до змін у соціально-економічному середовищі; сучасні методи та інструменти можуть швидко впроваджувати зміни в навчальний процес). 2. Розвиток міжособистісних навичок і лідерських якостей (гуманізація в освіті робить акцент на розвиток м’яких навичок: співпраця, комунікація та лідерські якості; ефективні методи викладання та оцінки цих навичок). 3. Інклюзивна освіта (забезпечення доступу до вищої освіти для всіх студентів, серед них – людей із особливими потребами, і це є одним із осно вних аспектів гуманізації освіти; стратегії та практики інклюзивної освіти). 4. Інноваційні підходи до навчання (використання нових технологій, включаючи віртуальну реальність та штучний інтелект, покращить якість навчання і зробить його більш доступним). 5. Етична освіта і громадянська відповідальність (методи викладан ня етики та громадянської відповідальності, які допоможуть майбутнім керівникам бути більш свідомими та відповідальними лідерами).uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є аналіз підходів до забезпечення гуманізації професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти, означення викликів та пропозиції відповідей на виклики. Загальним призна ченням нашого дослідження є покращення якості професійної підготовки майбутніх керівників, створення її більш гуманною та відповідною сучасним потребам суспільства. Методологія нашого дослідження ґрунтуєть ся на тому, що забезпечення гуманізації професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти потребує комплексного підходу та дослідження різних аспектів. Предметом дослідження є практичні підходи для вдосконалення системи професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти. Об’єкт – про цес впровадження гуманістичних принципів у навчальний процес закладу вищої освіти. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше зазнали впорядкування та комплексно представлені практичuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Екологія. Публічне управління та адміністрування».uk_UA
dc.subjectпублічне управління, підготовка керівників, вища освіта, навчанняuk_UA
dc.titleЗабезпечення гуманізації професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти: виклики та відповідіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record