dc.contributor.author | Києнко-Романюк, Лариса Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Києнко-Романюк, Лариса Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Галич Т.В. | |
dc.contributor.author | Жарая С. | |
dc.contributor.author | Заячковський В. | |
dc.date.accessioned | 2025-05-01T09:37:22Z | |
dc.date.available | 2025-05-01T09:37:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Галич Т., Жарая С., Заячковський В., Києнко-Романюк Л. Забезпечення гуманізації професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти: виклики та відповіді // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Екологія. Публічне управління та адміністрування». – 2023. – Вип. 4. – УДК 35.071.6. – DOI: https://doi.org/10.32782/2786-5681-2023-4.10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/2026 | |
dc.description | Висновки. Ось деякі
вектори наших розвідок і відповіді на виклики. 1. Розробка гнучких навчальних програм (сучасні навчальні про грами повинні бути гнучкими й адаптованими до змін у соціально-економічному середовищі; сучасні методи та
інструменти можуть швидко впроваджувати зміни в навчальний процес). 2. Розвиток міжособистісних навичок
і лідерських якостей (гуманізація в освіті робить акцент на розвиток м’яких навичок: співпраця, комунікація
та лідерські якості; ефективні методи викладання та оцінки цих навичок). 3. Інклюзивна освіта (забезпечення
доступу до вищої освіти для всіх студентів, серед них – людей із особливими потребами, і це є одним із осно вних аспектів гуманізації освіти; стратегії та практики інклюзивної освіти). 4. Інноваційні підходи до навчання
(використання нових технологій, включаючи віртуальну реальність та штучний інтелект, покращить якість
навчання і зробить його більш доступним). 5. Етична освіта і громадянська відповідальність (методи викладан ня етики та громадянської відповідальності, які допоможуть майбутнім керівникам бути більш свідомими та
відповідальними лідерами). | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою статті є аналіз підходів до забезпечення гуманізації професійної підготовки майбутніх
керівників у системі вищої освіти, означення викликів та пропозиції відповідей на виклики. Загальним призна ченням нашого дослідження є покращення якості професійної підготовки майбутніх керівників, створення її
більш гуманною та відповідною сучасним потребам суспільства. Методологія нашого дослідження ґрунтуєть ся на тому, що забезпечення гуманізації професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти
потребує комплексного підходу та дослідження різних аспектів. Предметом дослідження є практичні підходи
для вдосконалення системи професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти. Об’єкт – про цес впровадження гуманістичних принципів у навчальний процес закладу вищої освіти. Наукова новизна роботи
полягає в тому, що вперше зазнали впорядкування та комплексно представлені практич | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Екологія. Публічне управління та адміністрування». | uk_UA |
dc.subject | публічне управління, підготовка керівників, вища освіта, навчання | uk_UA |
dc.title | Забезпечення гуманізації професійної підготовки майбутніх керівників у системі вищої освіти: виклики та відповіді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |