Пошук
Зараз показуються 1-3 з 3
Праксеологічний підхід до формування еколого-професійної культури вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021)
У статті йдеться про праксеологічний
підхід до формування еколого-професійної
культури педагога як інтеграції знань, переконань, соціальних почуттів і практичних
навичок діяльності в природі. Підкреслюється думка про ...
Психолого-педагогічні особливості формування у дошкільників гуманістичного світогляду в процесі взаємодії з природою
(Запорізький національний університет, 2021)
Статтю присвячено проблемі гуманізації виховання дітей дошкільного
віку. Вихідною дослідницькою позицією є визнання вираженого
зв’язку між гуманізмом і ставленням дитини до природи. Гуманізм як
особистісна риса може ...
Ключові підходи НУШ : теорія і практика впровадження
(КЗВО «Вінниць-ка академія неперервної освіти», 2021)
Посібник адресований вчителям-практикам, які торують шляхи розбудови Нової української школи. Видання буде корисним слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які проходять навчання в закладах ...