Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМеленчук Л.І.
dc.contributor.authorГавришків Н.Г.
dc.contributor.authorСлєпцова О.Я.
dc.date.accessioned2024-12-26T09:02:00Z
dc.date.available2024-12-26T09:02:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМеленчук Л.І., Гавришків Н.Г., Слєпцова О.Я. Використання різнорівневих завдань при дистанційному навчанні, як ключ до індивідуалізації // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 114-116.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1903
dc.description.abstractСтаття розглядає використання різнорівневих завдань як ефективний спосіб індивідуалізації навчання в умовах дистанційної освіти. Обґрунтовується важливість такого підходу для підвищення мотивації здобувачів освіти, розвитку їхніх пізнавальних здібностей та запобігання академічним невдачам. Пропонуються практичні рекомендації щодо створення та застосування різнорівневих завдань, а також описуються використання сучасних технологій для організації індивідуалізованого навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми/Вінниця: НІКОuk_UA
dc.subjectдистанційне навчання, різнорівневі завдання, індивідуалізація, індивідуалізоване навчання, критичне мисленняuk_UA
dc.titleВикористання різнорівневих завдань при дистанційному навчанні, як ключ до індивідуалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу