dc.contributor.author | Меленчук Л.І. | |
dc.contributor.author | Гавришків Н.Г. | |
dc.contributor.author | Слєпцова О.Я. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-26T09:02:00Z | |
dc.date.available | 2024-12-26T09:02:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Меленчук Л.І., Гавришків Н.Г., Слєпцова О.Я. Використання різнорівневих завдань при дистанційному навчанні, як ключ до індивідуалізації // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 114-116. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1903 | |
dc.description.abstract | Стаття розглядає використання різнорівневих завдань як ефективний спосіб
індивідуалізації навчання в умовах дистанційної освіти. Обґрунтовується важливість такого
підходу для підвищення мотивації здобувачів освіти, розвитку їхніх пізнавальних здібностей та
запобігання академічним невдачам. Пропонуються практичні рекомендації щодо створення та
застосування різнорівневих завдань, а також описуються використання сучасних технологій для
організації індивідуалізованого навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Суми/Вінниця: НІКО | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання, різнорівневі завдання, індивідуалізація, індивідуалізоване навчання, критичне мислення | uk_UA |
dc.title | Використання різнорівневих завдань при дистанційному навчанні, як ключ до індивідуалізації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |