Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГубіна С.І.
dc.date.accessioned2024-12-24T11:35:08Z
dc.date.available2024-12-24T11:35:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГубіна С.І. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 42-45.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1877
dc.description.abstractУ статті аналізуються структура емоційного інтелекту, особливості формування емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання. На прикладі використання програми Kahoot!, яка надає можливість вчителям самостійно та професійно створювати навчальні ігри, заохочуючи і мотивуючи учнів до командної співпраці, досягнення своїх навчальних цілей, підвищення рівня цифрової грамотності, зацікавленості в освоєнні наданого матеріалу та його спільному обговоренні показано формування емоційного інтелекту, оскільки ігрові методики завжди мають сильний вплив на емоційну сферу всіх учасників освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми/Вінниця: НІКОuk_UA
dc.subjectемоційний інтелект, емоційна сфера, майбутні учитпелі, формування, дистанційне навчання, програма Kahoot!, навчальні ігри, ігрові методики, цифрова грамотністьuk_UA
dc.titleФормування емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу