• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository home
  • Матеріали конференції
  • Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління 2024"
  • View Item
  •   Repository home
  • Матеріали конференції
  • Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління 2024"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання

Thumbnail
View/Open
конференція Макет 01.12.2024 (1)-сторінки-16-стиснуто.pdf (152.4Kb)
Date
2024
Author
Губіна С.І.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті аналізуються структура емоційного інтелекту, особливості формування емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання. На прикладі використання програми Kahoot!, яка надає можливість вчителям самостійно та професійно створювати навчальні ігри, заохочуючи і мотивуючи учнів до командної співпраці, досягнення своїх навчальних цілей, підвищення рівня цифрової грамотності, зацікавленості в освоєнні наданого матеріалу та його спільному обговоренні показано формування емоційного інтелекту, оскільки ігрові методики завжди мають сильний вплив на емоційну сферу всіх учасників освітнього процесу.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1877
Collections
  • Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління 2024"

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV