dc.contributor.author | Губіна С.І. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-24T11:35:08Z | |
dc.date.available | 2024-12-24T11:35:08Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Губіна С.І. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ та управління: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Суми/Вінниця, 20-21 листопада 2024 р.). – Суми/Вінниця: НІКО / КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024. – С. 42-45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1877 | |
dc.description.abstract | У статті аналізуються структура емоційного інтелекту, особливості формування
емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання. На прикладі
використання програми Kahoot!, яка надає можливість вчителям самостійно та професійно
створювати навчальні ігри, заохочуючи і мотивуючи учнів до командної співпраці, досягнення своїх
навчальних цілей, підвищення рівня цифрової грамотності, зацікавленості в освоєнні наданого
матеріалу та його спільному обговоренні показано формування емоційного інтелекту, оскільки ігрові
методики завжди мають сильний вплив на емоційну сферу всіх учасників освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Суми/Вінниця: НІКО | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект, емоційна сфера, майбутні учитпелі, формування, дистанційне навчання, програма Kahoot!, навчальні ігри, ігрові методики, цифрова грамотність | uk_UA |
dc.title | Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |