Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВасиленко, Надія Володимирівна
dc.date.accessioned2024-12-18T09:31:18Z
dc.date.available2024-12-18T09:31:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВасиленко Н. УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: МЕХАНІЗМИ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ. Наукові перспективи (Naukovì perspektivi). 2024. № 5(47). URL: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-5(47)-367-374uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1829
dc.description.abstractУ статтi розглядається механiзм державного управлiння загальної середньої освiти на регiональному рiвнi, аналiзуються основнi напрями вдосконалення державного регулювання розвитку системи освiти шляхом змiни органiзацiйної структури. З’ясовано визначення «регiон». У статтi автор окреслює поняття «механiзм державного управлiння» та наводить класифiкацiю механiзмiв державного управлiння. Аналiз наукових джерел свiдчить про рiзне бачення науковцями умов пiдвищення ефективностi державного управлiння загальною середньою освiтою регiону. Водночас, виходячи з необхiдностi реалiзацiї в Українi системи управлiння НУШ, впровадження таких механiзмiв має вiдбуватися на засадах демократичного врядування з урахуванням потреб ринку працi, розвитку спiвпрацi органiв державного управлiння освiтою i наукою регiону, бiзнесу та громадськостi за участю закладiв освіти. Iншою важливою умовою пiдвищення ефективностi державного управлiння є налагодження дiєвих вiдносин регiональних органiв управлiння освiтою й органiзацiй громадянського суспiльства в Українi. Управлiння розвитком регiональної системи загальної середньої освiти ефективне лише тодi, коли застосування сучасних освiтнiх технологiй, iнновацiйних методiв навчання, становлення вiдповiдних органiзацiйних горизантальних та вертвкальниз структур i форм, розроблення нових економiчних механiзмiв. Засобом вiдстеження ефективностi управлiння освiтою регiону має стати дiєва система його монiторингу. Автор робить акцент на модернiзацiї регiональної системи освiти та використаннi у цьому процесi державної пiдтримки. На основi аналiзу результатiв управлiння системою освiти на регiональному рiвнi видiлений ряд тенденцiй, якi здійснюють як позитивний так і негативний вплив на результати освiтньої дiяльностi загалом.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectавтономія закладу освіти, державне управлiння освіти, загальна середня освiта, заклади освіти, механiзми державного управлiння, модернiзацiя, освітне середовище, регіональна влада, регiональна система освiти, регiон, регiональний рiвень, рацiоналiзацiя, трансформація змістуuk_UA
dc.titleУПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: МЕХАНІЗМИ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу