Показати скорочений опис матеріалу
Механізми державної політики управління системою повної загальної середньої освіти: сучасні підходи
dc.contributor.author | Василенко, Надія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-18T09:25:56Z | |
dc.date.available | 2024-12-18T09:25:56Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Василенко Н.В. Механізми державної політики управління системою повної загальної середньої освіти: сучасні підходи / Н.В. Василенко // № 6(34) (2024): Наукові інновації та передові технології - С. 84-90 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1828 | |
dc.description.abstract | У статтi розглядається проблема вивчення механізмів державної політики в освіті, яка в сучаснiй Українi актуальна, але в науковiй лiтературi з державного управлiння є незначна кiлькiсть праць, присвячених цiй проблемi. Зясували окремi аспекти економiчного, iнформацiйного чи iнновацiйного механiзмiв у загальнiй середнiй освiтi в рамках педагогiчних дослiджень. Встановили, що сучасний етап вивчення цiєї проблематики характеризується розглядом особливостей становлення і державного реформування системи середньої освiти в умовах НУШ; досліділі наукові джерела та визначили, що в основному увага придiляється увага якостi освiтнього процесу. Для з’ясування стану дослiдження проблеми розвитку сучасної системи освiти в Українi проаналізували документи, якi є результатом узагальнення широкого спектру здобуткiв науковцiв i, зокрема, фахiвцiв у галузi державного управлiння освiтою. Ми відзначили, що державне управлiння освiтою – система органiв державної влади, державних установ, органiзацiй, керiвництва, що взаємодiють мiж собою в процесi виконання покладених на них функцiй. Здiйснення процесу державного управлiння освіти в Українi вiдбувається за допомогою розроблення та реалiзацiї вiдповiдних механiзмiв управлiння, що забезпечують своєчасне й ефективне розв’язання наявних у цiй сферi суперечностей. Механiзми державного управлiння – це практичнi заходи, засоби, важелi, стимули, за допомогою яких органи державної влади впливають на суспiльство, виробництво, будь-яку соцiальну систему з метою досягнення поставлених цiлей. Ми прийшли до думки, що саме це ускладнює розроблення та реалiзацiю ефективних механiзмiв державного управлiння в освіті. Управлiння системою загальної середньої освiти здiйснюється спецiально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузi освiти i науки України, яким пiдпорядкованi вiдповiднi навчально-виховнi заклади. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Журнал "Наукові інновації та передові технології" | uk_UA |
dc.subject | автономія закладу освіти, державне управлiння освіти, загальна середня освiта, заклади освіти, механiзми державного управлiння, модернiзацiя, освітне середовище, регіональна влада, регiональна система освiти, регiон, регiональний рiвень, рацiоналiзацiя, трансформація змісту | uk_UA |
dc.title | Механізми державної політики управління системою повної загальної середньої освіти: сучасні підходи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |