Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВасиленко, Надія Володимирівна
dc.date.accessioned2024-12-18T09:25:56Z
dc.date.available2024-12-18T09:25:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВасиленко Н.В. Механізми державної політики управління системою повної загальної середньої освіти: сучасні підходи / Н.В. Василенко // № 6(34) (2024): Наукові інновації та передові технології - С. 84-90uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1828
dc.description.abstractУ статтi розглядається проблема вивчення механізмів державної політики в освіті, яка в сучаснiй Українi актуальна, але в науковiй лiтературi з державного управлiння є незначна кiлькiсть праць, присвячених цiй проблемi. Зясували окремi аспекти економiчного, iнформацiйного чи iнновацiйного механiзмiв у загальнiй середнiй освiтi в рамках педагогiчних дослiджень. Встановили, що сучасний етап вивчення цiєї проблематики характеризується розглядом особливостей становлення і державного реформування системи середньої освiти в умовах НУШ; досліділі наукові джерела та визначили, що в основному увага придiляється увага якостi освiтнього процесу. Для з’ясування стану дослiдження проблеми розвитку сучасної системи освiти в Українi проаналізували документи, якi є результатом узагальнення широкого спектру здобуткiв науковцiв i, зокрема, фахiвцiв у галузi державного управлiння освiтою. Ми відзначили, що державне управлiння освiтою – система органiв державної влади, державних установ, органiзацiй, керiвництва, що взаємодiють мiж собою в процесi виконання покладених на них функцiй. Здiйснення процесу державного управлiння освіти в Українi вiдбувається за допомогою розроблення та реалiзацiї вiдповiдних механiзмiв управлiння, що забезпечують своєчасне й ефективне розв’язання наявних у цiй сферi суперечностей. Механiзми державного управлiння – це практичнi заходи, засоби, важелi, стимули, за допомогою яких органи державної влади впливають на суспiльство, виробництво, будь-яку соцiальну систему з метою досягнення поставлених цiлей. Ми прийшли до думки, що саме це ускладнює розроблення та реалiзацiю ефективних механiзмiв державного управлiння в освіті. Управлiння системою загальної середньої освiти здiйснюється спецiально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузi освiти i науки України, яким пiдпорядкованi вiдповiднi навчально-виховнi заклади.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЖурнал "Наукові інновації та передові технології"uk_UA
dc.subjectавтономія закладу освіти, державне управлiння освіти, загальна середня освiта, заклади освіти, механiзми державного управлiння, модернiзацiя, освітне середовище, регіональна влада, регiональна система освiти, регiон, регiональний рiвень, рацiоналiзацiя, трансформація змістуuk_UA
dc.titleМеханізми державної політики управління системою повної загальної середньої освіти: сучасні підходиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу