Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБілик, Олег Олександрович
dc.date.accessioned2024-11-21T11:56:41Z
dc.date.available2024-11-21T11:56:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationОлег Білик. Методичні основи оцінювання освіти як складової електронного урядування. Таврійський науковий вісник. Серія : Публічне управління та адміністрування. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 5. С. 3–17. https://doi.org/10.32782/tnv-pub.2023.5.1uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1781
dc.description.abstractУ статті автор звертає увагу на розвиток освіти як в Україні, так і у країнах cвіту, котрий відбувається не лише за рахунок отримання здобувачами рівня знань, навичок, вмінь чи оновлення й поліпшення матеріально-технічної бази, але й, найголовніше, завдяки методичним основам його оцінювання. Зауважується, що такий підхід покладено в основу діяльності навчальних закладів. На окрему увагу заслуговує рівень впровадження у державній службі е-урядування, зокрема онлайн-сервіси, котрі є головними складниками управління у суспільному середовищі. Закцентовується увага на тому, що розвиток системи державного управління, яке шляхом застосування урядових функцій впливає на всі сфери суспільства, спонукає освіту відповідати встановленим кваліфікаційним вимогам, надає їм завдання і розпорядження поряд із фінансуванням, забезпечує зворотній зв’язок через технічні засоби, зокрема – інформаційно-комунікаційні технології, які також використовуються для навчання здобувачів через автоматизовані платформи. Автор звертає увагу на дослідження методичних основ оцінювання – як державної служби разом з її підвідомчими установами, так і навчальних закладів, які підпорядковуються органам державної влади та місцевого самоврядування. Методичні основи, згадані у статті, створено на базі загальних методів наукового дослідження, які є найбільш поширеними в управлінні освітою, мають універсальний характер та є дотичними до конкретних предметів і напрямів діяльності. Методи дослідження та оцінювання якості освіти застосовуються для аналізу не лише економічних об’єктів, але й освітньої галузі. Автор звертає увагу на зв’язок науково-технічного прогресу та управлінських дій та їх вплив на освітню сферу. Методичні основи, які створені на загальних методах наукового дослідження, також мають повну придатність оцінювати рівень технічної оснащеності державних структур, які забезпечують взаємозв’язки із навчальними закладами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectе-урядування, методика оцінювання якості освіти, індекс оцінювання, онлайн-сервіси, оцінювання, освітаuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВОЇ Е-УРЯДУВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу