• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository home
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
  •   Repository home
  • Кафедра управління та адміністрування
  • Матеріали працівників кафедри
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВОЇ Е-УРЯДУВАННЯ

Thumbnail
View/Open
436-Текст статті-820-1-10-20231214.pdf (450.9Kb)
Date
2023
Author
Білик, Олег Олександрович
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті автор звертає увагу на розвиток освіти як в Україні, так і у країнах cвіту, котрий відбувається не лише за рахунок отримання здобувачами рівня знань, навичок, вмінь чи оновлення й поліпшення матеріально-технічної бази, але й, найголовніше, завдяки методичним основам його оцінювання. Зауважується, що такий підхід покладено в основу діяльності навчальних закладів. На окрему увагу заслуговує рівень впровадження у державній службі е-урядування, зокрема онлайн-сервіси, котрі є головними складниками управління у суспільному середовищі. Закцентовується увага на тому, що розвиток системи державного управління, яке шляхом застосування урядових функцій впливає на всі сфери суспільства, спонукає освіту відповідати встановленим кваліфікаційним вимогам, надає їм завдання і розпорядження поряд із фінансуванням, забезпечує зворотній зв’язок через технічні засоби, зокрема – інформаційно-комунікаційні технології, які також використовуються для навчання здобувачів через автоматизовані платформи. Автор звертає увагу на дослідження методичних основ оцінювання – як державної служби разом з її підвідомчими установами, так і навчальних закладів, які підпорядковуються органам державної влади та місцевого самоврядування. Методичні основи, згадані у статті, створено на базі загальних методів наукового дослідження, які є найбільш поширеними в управлінні освітою, мають універсальний характер та є дотичними до конкретних предметів і напрямів діяльності. Методи дослідження та оцінювання якості освіти застосовуються для аналізу не лише економічних об’єктів, але й освітньої галузі. Автор звертає увагу на зв’язок науково-технічного прогресу та управлінських дій та їх вплив на освітню сферу. Методичні основи, які створені на загальних методах наукового дослідження, також мають повну придатність оцінювати рівень технічної оснащеності державних структур, які забезпечують взаємозв’язки із навчальними закладами.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1781
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV