dc.contributor.author | Тарасенко, Галина Сергіївна | |
dc.contributor.author | TARASENKO, Halyna | |
dc.date.accessioned | 2022-09-19T13:27:31Z | |
dc.date.available | 2022-09-19T13:27:31Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Sarancha, I., Kovinko, M., Maksymchuk, B., Tarasenko, H., Kharchenko, S., Demchenko, I., Dovbnia, S., Rudenko, L., Symkanych, O., Martyniuk, T., Bilan, V., & Maksymchuk, I. (2022). Horticultural Therapy Course as an Educational-Therapeutic Tool of Rehabilitation for Individuals with MSDs. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 180-200.
https://doi.org/10.18662/rrem/14.3/604 | uk_UA |
dc.identifier.issn | p-ISSN: 2066-7329 | |
dc.identifier.issn | ISSN: 2067-9270 | |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/171 | |
dc.description.abstract | У статті представлено авторський курс «Садівнича терапія» (гарденотерапія), що включає різні види діяльності, пов'язані із взаємодією із флорою та її образами. Факти свідчать про те, що в українському дискурсі відсутній методичний матеріал із садівничої терапії і, отже, потрібні методи, які можуть сприяти виробленню навичок свідомого психологічного відділення від постійної батьківської опіки, прийняття на себе відповідальності за своє життя, постановки реальних життєвих цілей та руйнування позиції безпорадності осіб з МСД (м'язово-суглобовою дисфункцією).
Метою статті є теоретичне обґрунтування, методична розробка та подання результатів впровадження авторського курсу «Садівнича терапія» у реабілітаційних центрах. Методичний комплекс авторів ґрунтується на використанні наступних методів: аналіз теоретичних та методичних джерел; моделювання освітніх умов та програм; методи реалізації дидактичного змісту у навчально-реабілітаційному процесі; експертна оцінка; статистичні методи.
Квазі-експеримент із перевірки змодельованих умов корекційного навчання показав значне покращення соціальних навичок у людей із МСД. Крім того, результати підтверджують підвищення рівня їх самостійності, соціальних та особистих стимулів, навичок господарювання та самообслуговування.
Міжнародна актуальність статті полягає у подальшому розвитку природоцентричних методів корекційної педагогіки, кондуктивної педагогіки та немедикаментозного лікування захворювань ЦНС, що на сьогоднішній день є важливим напрямком нейрореабілітації. Комунікація дітей з природою, активне їх занурення в об’єкти флори за професійної участі учителів і батьків є важливим фактором психофізичної та соціальної реабілітації. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala Journal (WoS) | uk_UA |
dc.subject | Садівнича терапія | uk_UA |
dc.title | Horticultural Therapy Course as an Educational-Therapeutic Tool of Rehabilitation for Individuals with MSDs. | uk_UA |
dc.title.alternative | Курс садівничої терапії як навчально-терапевтичний засіб реабілітації осіб із МСД | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |