Show simple item record

dc.contributor.authorФедорець, Василь Миколайович
dc.contributor.authorШаригін, Олександр Анатолійович
dc.contributor.authorКлочко, Оксана Віталіївна
dc.date.accessioned2024-10-21T10:43:29Z
dc.date.available2024-10-21T10:43:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1664
dc.description.abstractУ статті, на основі методологічних рефлексій та аналізу практик, репрезентуються педагогічні стратегій, які спрямовані на використання reverse engineering для навчання майбутніх фахівців в галузі інформаційних технологій. Вказані стратегії розроблено на основі аналізу типових складнощів і труднощів, які виникають в процесі освітнього і виробничого застосування reverse engineering. В педагогічних стратегіях реалізації reverse engineering визначається три рівні: перший ‒ «Особистісно‐професійний рівень», представляє собою особистісно‐професійний інструментарій фахівця, є системою, яка інтегрує його здатності з метою ефективної реалізації reverse engineering; другий ‒ «Організаційно‐діяльнісний рівень» представляє шляхи реалізації даних стратегій в процесі професійної діяльності фахівця; третій ‒ «Навчально‐технологічний рівень» репрезентує зазначені стратегії як навчальні, методологічні, методичні, і практико‐технологічні інструменти організації і спрямованості освітнього процесу. На «Особистісно‐професійному рівні», на основі вказаних стратегій, можуть бути сформовані професійно значимі компетентності чи їх системи. Нами, в даній педагогічній системі, виділяються такі стратегії, що є системоорганізувальними і визначальними для освітньої і виробничої реалізації reverse engineering: фахова, інтелектуально‐ аналітична, герменевтична, дескриптивна, дискурсивно‐ комунікативна, наративна, психологічна, творча, рефлексивна, цілепокладання, антиципаційна, феноменологічна, мотиваційно‐ ціннісна, культурна, колегіальності, метафорично‐мистецька, репродуктивна. Зазначені педагогічні стратегії, в своїй переважній більшості, на особистісно‐професійному рівні представляють собою професійно‐інтелектуальні інструменти професійної діяльності, які сприяють реалізації центральної фахової стратегії. Цілеспрямоване використання reverse engineering в освітньому процес сприяє розкриттю когнітивного, творчого і особистісного потенціалів майбутніх фахівців та сприяє їх професіоналізації і, відповідно, розвиває такі важливі особистісно‐професійні здатності, що включають: аналітичні навички, знання архітектури програмного забезпечення і захисту програмного забезпечення, навички розроблення тестових сценаріїв, знання асемблеру та мов низького рівня, професійно орієнтоване креативне мислення, вміння працювати в команді та ін.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВісник післядипломної освіти. Випуск 24(53) Серія «Педагогічні науки» (Категорія «Б») Bulletin of Postgraduate education. Issue 24(53) Educational Sciences Series (Category «B»)uk_UA
dc.subjectпедагогічні стратегії реалізації reverse engineering; фахівці галузі інформаційних технологій; професіоналізація; інновації; reverse engineering; методологіяuk_UA
dc.titleРОЗРОБКА ПЕДАГОГІЧНИХ СТРАТЕГІЙ ВИКОРИСТАННЯ REVERSE ENGINEERING У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc378.14:004 + 004


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record