• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка
  • Кафедра психолого-педагогічної освіти та соціальних наук
  • Матеріали працівників кафедри
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЯВУ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Thumbnail
Переглянути
10_compressed.pdf (181.5Kb)
Дата
2023
Автор
МАЛЯР, Олена Іванівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті здійснено теоретично-емпіричний аналіз розвитку емоційних станів особистості молодшого школяра. Метою статті є теоретичний та емпіричний аналіз проблеми дослідження індивідуальних особливостей позитивних та негативних емоційних станів у молодших школярів. Емоційні стани дітей розглядаються як складна система розуміння своїх емоцій і почуттів, які є важливим моментом у становленні зростаючої особистості. Прояви емоційних станів виконують позитивну функцію, за допомогою них дитина вчиться пізнавати світ, надихатися на творчість, бути успішною, перебувати в безпеці. У дітей молодшого шкільного віку переживання радості, ніжності сприяє розвитку інтересу до творчості, розумової діяльності, навичок та умінь. Емоції радості тісно пов’язані з когнітивними процесами. Виникнення та переживання радості розвивають у людини впевненість, терплячість, великодушність. Переживання дітьми таких емоційних станів, як співчуття, ніжність та радість, формує позитивне ставлення до навчального процесу та розвиває здатність дружити та допомагати іншим школярам. Періодично діти переживають і негативні емоційні стани, які провокують негативні прояви поведінки в особистості. У частини дітей молодшого шкільного віку виявлено тенденцію до негативних емоційних проявів (нетерплячість, зарозумілість, агресивність та ін.), що свідчить про тривожність і невпевненість таких учнів та вимагає проведення з ними корекційно-розвиткової роботи.
URI
https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1617
Collections
  • Матеріали працівників кафедри

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

Ввійти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV