dc.contributor.author | БРАНІЦЬКА, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-03T11:39:24Z | |
dc.date.available | 2024-10-03T11:39:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1615 | |
dc.description.abstract | Обґрунтувати сутність і роль психологічної культури в розвитку особистості;
визначити її функції та умови розвитку в контексті безперервної освіти; сформулювати завдання та ознайомитися з ефективними методами розвитку психологічної культури в умовах безперервної освіти.
У статті обґрунтовано актуальність розвитку психологічної культури особистості в системі неперервної
освіти; визначено: феномен «психологічна культура», його сутність, роль та умови розвитку в системі неперервної
освіти; виокремлено структурні компоненти психологічної культури: когнітивний; афективний; ціннісно-смисловий; поведінковий (діяльнісний); мотиваційний; рефлексивно-перцептивний; творчий. Охарактеризовано функції
психологічної культури, які відображають її основні завдання в регуляції життєдіяльності людини, а саме: регулятивну, трансляційну, адаптаційну, розвиваючу, гармонійно-профілактичну, продуктивну; сформульовано завдання
та розглянуто ефективні методи розвитку психологічної культури в умовах безперервної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія» | uk_UA |
dc.subject | психологічна культура, професійний саморозвиток, система безперервної освіти | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | DEVELOPMENT OF PSYCHOLOGICAL CULTURE OF PERSONALITY IN THE SYSTEM OF CONTINUING EDUCATION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |