Випускні магістерські роботи студентів КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти": Recent submissions
Now showing items 41-60 of 420
-
Особливості прокрастинації як деструктивного чинника деградації колективу
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Міський простір як засіб покращення ментального здоров’я населення в умовах воєнного стану
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Особливості розвитку емоційного інтелекту в ранньому юнацькому віці.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Психологічні особливості когнітивної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Психологічні особливості стресостійкості в старшому юнацькому віці.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Соціально-психологічні засоби зниження проявів гіперактивності у старших дошкільників
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Корекція психоемоційного стану цивільних осіб у період війни в Україні.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Розвиток менталізації в осіб юнацького віку засобами МВТ-терапії.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Психологічні особливості логічного мислення молодших школярів.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Особливості емоційних порушень військовослужбовців
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Психолого-педагогічний супровід дитини з розладами спектру аутизму молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Психологічні чинники опанування інтолерантністю до невизначеності у дорослих та її психокорекція.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Психологічні особливості уявлень про майбутнє в осіб юнацького віку у воєнний час.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Формування комунікативної діяльності у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовлення
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Психологічні особливості формування самоідентичності у дітей молодшого шкільного віку
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Особливості психологічної корекції тривожних станів у студентів
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Особливості психологічної допомоги військовим з посттравматичним стресовим розладом
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Корекція тривожності молодших школярів за допомогою арттерапії
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Вікові особливості професійної самореалізації жінок періоду середньої дорослості.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025) -
Втома від війни як психофізіологічний чинник зниження якості ментального здоров’я цивільного населення
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2025)