dc.contributor.author | Чопик, Л. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-22T07:25:52Z | |
dc.date.available | 2024-03-22T07:25:52Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | ЧОПИК, Л. (2022). Особливості формування батьківських позицій щодо прийняття дитини з особливостями психофізичного розвитку. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», (2), 36-41. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1548 | |
dc.description.abstract | Анотація.Метою публікації є аналіз та узагальнення теоретичних концепцій і психологічних досліджень щодо особливостей формування батьківських позицій (прийняття, ставлення, взаємодія) у сім’ях, які вихову-ють дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових методах (аналізу, синтезу, узагальнення) та принципах системності та науковості. Наукова новизна роботи полягає у аналізі теоретичних концепцій та психологічних досліджень щодо усвідомлення і прийняття батьками ситуації народження дитини з психофізичними порушеннями; характерних для них різних типів батьківських позицій; обґрунтовано необхідність організації своєчасної підтримки та напрями психологічної допомоги родині, яка виховує дитину з порушеннями психофізичного розвитку; дістали подальшого розвитку знання про особ-ливості психологічного консультативного супроводу таких батьків. Висновки. Порушення здоров’я дитини, які є причиною труднощів її розвитку, формують основи психологічної травми у батьків, що негативно впливають на їхнє відношення до проблем, прийняття дитини, формування взаємодії з нею. Прийняття дитини, що має порушення психофізичного розвитку є складним і неоднозначним за своїм змістом процесом, який залежить від індивідуально-психологічних особливостей батьків, які формуються під впливом сильних психотравмуючих фак-торів. У вирішенні цієї проблеми більшість батьків потребує психологічної допомоги, яка полягає у використанні фахівцями технік сімейного консультування, що дозволить усунути психологічні проблеми у батьків та сприя-тиме їхньому прийняттю дитини та проблеми у її розвитку, формуванню у них адекватної батьківської позиції щодо дитини з особливостями психофізичного розвитку, усвідомленого ставлення до корекційних заходів, дозво-лить активно включитися у процес корекційного супроводу дитини для оптимізації її особистісного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | 3637Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;2 | |
dc.subject | батьківська позиція, діти з особливостями психофізичного розвитку, прийняття, психологіч-на підтримка. | uk_UA |
dc.subject | parental position, children with peculiarities of psychophysical development, acceptance, psychological support. | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ПОЗИЦІЙ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ | uk_UA |
dc.title.alternative | FEATURES OF FORMATION OF THE PARENTAL ATTITUDE TOWARDSTHE ADOPTION OF THE CHILD WITH FEATURESOF PSYCHOPHYSICAL DEVELOPMENT | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.922.76:173 | |