Показати скорочений опис матеріалу
Психологічні особливості готовності керівників закладів загальної середньої освіти до управлінської діяльності в умовах дистанційного навчанн
dc.contributor.author | Потапова, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-29T09:05:44Z | |
dc.date.available | 2024-02-29T09:05:44Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Потапова О.В. (2024). Психологічні особливості готовності керівників закладів загальної середньої освіти до управлінської діяльності в умовах дистанційного навчання. – Кваліфікаційна наукова робота. Магістерська робота на здобуття наукового ступеня магістра за спеціальністю 053 «Психологія». – КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» Вінниця. Науковий керівник - Матохнюк Л. О. - доктор психологічних наук, професор | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1502 | |
dc.description.abstract | У поданій роботі теоретично обґрунтовано і експерементально досліджено формування психологічної готовності керівників ЗЗСО до управлінської діяльності у умовах дистанційного навчання. Визначено структуру психологічної готовності керівників та описано чотири функціонально зв'язаних та взаємозумовлених компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний, що дало підставу для розробки власної моделі та програми психологічної готовності керівників ЗЗСО до управлінської діяльності в умовах дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність, структурно-функціональна модель та програма розвитку психологічної готовності, результати емпіричного дослідження психологічної готовності керівників закладів загальної середньої освіти до управлінської діяльності в умовах дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості готовності керівників закладів загальної середньої освіти до управлінської діяльності в умовах дистанційного навчанн | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological peculiarities of the readiness of managers of general secondary education institutions for management activities in the conditions of distance learning. | uk_UA |
dc.type | Presentation | uk_UA |