Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПилявець, Наталія Ігорівна
dc.date.accessioned2023-11-15T07:40:32Z
dc.date.available2023-11-15T07:40:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПилявець, Н. І. (2023). ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ СТУДЕНТІВ ІЗ РІЗНИМ СТАВЛЕННЯМ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія, (2), 45-48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1399
dc.description.abstractВ статті представлено аналіз стану здоров’я населення нашої країни та причини, які на нього впливають, обґрунтовано актуальність роботи психологів і педагогів в напрямку формування у студентської молоді самозбережувальної поведінки. Визначено основні аспекти дослідження самозбережувальної поведінки в психології. Найважливішими з них є: визначення понять «самозбереження» та «самозбережувальна поведінка», визначення ролі особистості як суб’єкта самозбереження та стратегії самозбережувальної поведінки, чинники які впливають на формування здоров’язбережувальної та самозбережувальної поведінки. Метою статті визначено теоретико-експериментальне вивчення особливостей мотиваційної сфери студентів з різним ставленням до власного здоров’я. Аналіз результатів експериментальної частини дослідження говорить про те, що серед опитаних переважає середній рівень ставлення до власного здоров’я, через часте порушення режиму харчування, недотримання режиму дня і відпочинку, зловживання шкідливими звичками. Але крайніх значень (вкрай зневажливого ставлення до здоров’я) не зазначив ніхто з опитаних. Визначено взаємозв’язок рівня ставлення до здоров’я з мотивацією до матеріального задоволення, мотивацією самоконструювання та мотивацією до досягнення успіху. Узагальнення результатів теоретичних пошуків та здійсненого експериментального дослідження особливостей мотиваційної сфери студентів, дало можливість ще раз підкреслити те, що прийняття рішення про дотримання здорового способу життя є індивідуальним процесом, і кожна людина може мати власні мотивації та причини для такого вибору, а також визначити основні мотиваційні фактори, що спонукають до самозбереження, та ті мотиваційні стимули, які можуть використовувати психологи і педагоги в роботі зі студентами в напрямку формування самозбережувальної поведінки.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського національного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseries2;
dc.subjectсамозбереження, самозбережувальна поведінка, здоровий спосіб життя, мотивація, самоефективністьuk_UA
dc.subjectself-preservation, self-preservation behavior, healthy lifestyle, motivation, self-efficacyuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ СТУДЕНТІВ ІЗ РІЗНИМ СТАВЛЕННЯМ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Яuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF THE MOTIVATION SPHERE OF STUDENTS WITH DIFFERENT ATTITUDES TOWARDS THEIR OWN HEALTHuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc159.923.2


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу