ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEAM – ОСВІТИ У ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В ГАЛУЗІ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАХИСТУ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
![Thumbnail](/bitstream/handle/123456789/1282/%d0%a2%d0%ba%d0%b0%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%ba%d0%be_%d0%92%d0%be%d0%bb%d0%be%d1%88%d0%ba%d1%96%d0%bd%d0%b0_%d0%9a%d1%80%d0%b0%d0%b2%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%ba%d0%be.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Переглянути
Дата
2023Автор
Ткаченко, Т.М.
Волошкіна, О.С.
Кравченко, М.В.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У статті розглянуті перспективні напрямки STEAM-освіти в системі здобування
різних рівнів вищої освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища. Показано приклади
впровадження елементів STEАM-освіти у освітні програми підготовки фахівців з технологій захисту навколишнього середовища. Наведені приклади практичного застосування елементів STEАMосвіти у плануванні та експлуатації міської інфраструктури. Зазначено, що сучасний фахівець з
технологій захисту навколишнього середовища зі знаннями елементів STEАM представляє групу
національних інтересів будь-якої держави та людства, а також позитивно сприятиме на розвиток
економіки всіх галузей людської діяльності.