Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГальчевська, Наталя Анатолівна
dc.date.accessioned2023-02-21T09:12:24Z
dc.date.available2023-02-21T09:12:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГальчевська, Н.А.(2023). Психологічні особливості формування рефлексивної компетентності педагога. Презентація магістерської дипломної роботи студента. Науковий керівник: Матохнюк Л. О. доктор психологічних наук, професорuk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1202
dc.descriptionУ поданій роботі теоретично обґрунтовано і експерементально досліджено психологічні особливості формування рефлексивної компетентності педагога. На основі теоретичного, психолого-педагогічного аналізу дослідження понять професійної рефлексії, професійної рефлексивної компетентності педагога, психологічних особливостей та умов її формування й розвитку підтверджено гіпотезу про те, що рефлексія лежить в основі системоутворювального механізму, що забезпечує безперервний професійний розвиток (зростання) педагога. Результати емпіричного дослідження довели безпосередню залежність між рівнем рефлексивної компетеності педагога і його професійним розвитком. Описані психологічні особливості такого механізму були покладені в основу розробленої й представленої у роботі теоретичної структурно-функціональної моделі професійної рефлексивної компетентності педагога. Зроблені висновки про педагогічні умови, які сприяють формуванню, розвитку професійної рефлексивної компетентності педагога (вплив викликів (суперечностей), пов’язаних з сучасними вимогами до професійної діяльності: трансформація їх у завдання; мотиваційно-ціннісне середовище: вплив на рівень професійних домагань; професійне рефлексивне середовище: можливості та засоби для здійснення інтелектуальної, особистісної, комунікативної та кооперативної рефлексії; супервізійна підтримка), були використаними при розробленні та апробації Програми супервізійної підтримки зазначених процесів. У ході формувального есперименту зроблено висновки про те, що супервізійна підтримка розвитку рефлексивної компетентності сприяє досягненню професійно значущих змін у діяльності вчителя.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО "ВАБО"uk_UA
dc.subjectрефлексія, професійна рефлексія, рефлексивна професійна компетентність, компоненти професійної рефлексивної компетентності, безперервний професійний розвиток педагога, професійна діяльність, якість особистості, мотивація.uk_UA
dc.subjectreflection, professional reflection, reflective professional competence, components of professional reflective competence, continuous 6 professional development of a teacher, professional activity, personality quality, motivation.uk_UA
dc.titleПсихологічні особливості формування рефлексивної компетентності педагогаuk_UA
dc.typePresentationuk_UA
dc.identifier.udc159.9.019:371.398


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу