dc.contributor.author | Гальчевська, Наталя Анатолівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-21T09:12:24Z | |
dc.date.available | 2023-02-21T09:12:24Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гальчевська, Н.А.(2023). Психологічні особливості формування рефлексивної компетентності педагога. Презентація магістерської дипломної роботи студента. Науковий керівник: Матохнюк Л. О. доктор психологічних наук, професор | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1202 | |
dc.description | У поданій роботі теоретично обґрунтовано і експерементально досліджено психологічні особливості формування
рефлексивної компетентності педагога. На основі теоретичного, психолого-педагогічного аналізу дослідження понять професійної рефлексії, професійної рефлексивної компетентності педагога, психологічних особливостей та умов її
формування й розвитку підтверджено гіпотезу про те, що рефлексія лежить в основі системоутворювального механізму, що забезпечує безперервний професійний розвиток (зростання) педагога. Результати емпіричного дослідження довели безпосередню залежність між рівнем рефлексивної компетеності педагога і його професійним розвитком. Описані психологічні особливості такого механізму були покладені в основу розробленої й представленої у роботі теоретичної структурно-функціональної моделі професійної рефлексивної компетентності педагога.
Зроблені висновки про педагогічні умови, які сприяють формуванню, розвитку професійної рефлексивної компетентності педагога (вплив викликів (суперечностей), пов’язаних з сучасними вимогами до професійної діяльності: трансформація їх у завдання; мотиваційно-ціннісне середовище: вплив на рівень професійних домагань; професійне рефлексивне
середовище: можливості та засоби для здійснення інтелектуальної, особистісної, комунікативної та кооперативної рефлексії; супервізійна підтримка), були використаними при розробленні та апробації Програми супервізійної підтримки зазначених процесів.
У ході формувального есперименту зроблено висновки про те, що супервізійна підтримка розвитку рефлексивної компетентності сприяє досягненню професійно значущих змін у діяльності вчителя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | рефлексія, професійна рефлексія, рефлексивна професійна компетентність, компоненти професійної рефлексивної компетентності, безперервний професійний розвиток педагога, професійна діяльність, якість особистості, мотивація. | uk_UA |
dc.subject | reflection, professional reflection, reflective professional competence, components of professional reflective competence, continuous 6 professional development of a teacher, professional activity, personality quality, motivation. | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості формування рефлексивної компетентності педагога | uk_UA |
dc.type | Presentation | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.9.019:371.398 | |