Перегляд Кафедра екології, природничих та математичних наук по Автору "Тарасенко, Галина Сергіївна"
Зараз показуються 1-5 з 5
-
Horticultural Therapy Course as an Educational-Therapeutic Tool of Rehabilitation for Individuals with MSDs.
Тарасенко, Галина Сергіївна; TARASENKO, Halyna (Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala Journal (WoS), 2022)У статті представлено авторський курс «Садівнича терапія» (гарденотерапія), що включає різні види діяльності, пов'язані із взаємодією із флорою та її образами. Факти свідчать про те, що в українському дискурсі відсутній ... -
Екологізація дитячого мислення в процесі розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів
Тарасенко, Галина Сергіївна (Мозирський державний педагогічний університет ім.І.П.Ша-мякіна, Білорусь, 2020)В статье обоснована роль детского творчества в системе гармонизации отношений ребѐнка с природой, а также презентованы методические приѐмы развития художественно-творческого потенциала младщих школьников с целью экологизации ... -
Ключові підходи НУШ : теорія і практика впровадження
Тарасенко, Галина Сергіївна; Іваниця, Галина Афанасіївна (КЗВО «Вінниць-ка академія неперервної освіти», 2021)Посібник адресований вчителям-практикам, які торують шляхи розбудови Нової української школи. Видання буде корисним слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які проходять навчання в закладах ... -
Праксеологічний підхід до формування еколого-професійної культури вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
Тарасенко, Галина Сергіївна (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021)У статті йдеться про праксеологічний підхід до формування еколого-професійної культури педагога як інтеграції знань, переконань, соціальних почуттів і практичних навичок діяльності в природі. Підкреслюється думка про ... -
Психолого-педагогічні особливості формування у дошкільників гуманістичного світогляду в процесі взаємодії з природою
Тарасенко, Галина Сергіївна (Запорізький національний університет, 2021)Статтю присвячено проблемі гуманізації виховання дітей дошкільного віку. Вихідною дослідницькою позицією є визнання вираженого зв’язку між гуманізмом і ставленням дитини до природи. Гуманізм як особистісна риса може ...