dc.contributor.author | Бевз, Лариса Броніславівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T13:06:20Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T13:06:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бевз, Л. Б., (2022).ІНДИВІДУАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти / За науковою редакцією Матохнюк Л.О. // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (9 – 10 грудня) No 32 – Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», с. 297 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1173 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему порушення мовленнєвого
розвитку учнів молодшого шкільного віку. Зазначено, що сучасний і
перспективний аспект вивчення питання структури мовленнєвого дефекту в
дітей із порушенням мовлення визначається тісним зв’язком процесів
розвитку мовленнєвої та пізнавальної діяльності дитини. Зауважено, що
мовленнєвий розвиток безпосередньо пов’язаний із психічним розвитком у
цілому, тому найбільш часто в дитини мають місце змішані порушення
психомовленнєвого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "ВАБО" | uk_UA |
dc.subject | психічний розвиток, мовленнєвий розвиток, учні молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.title | ІНДИВІДУАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.922.76-056.264:615.851 | |