ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Date
2022Author
Комар, Таїсія Василівна
Варгата, Оксана Валеріївна
Хоптяна, Олександра Володимирівна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розкрито актуальність використання
здоров’язберігаючих технологій у процесі викладання психологічних
дисциплін у вищій школі. Уточнено сутність понять: здоров’я, технології,
здоров’язберігаючі технології, валеологічна культура, фізична культура,
здоровий спосіб житття, стресостійкість, проблемне навчання.
Досліджено, що здоров’язберігаючі технології мають важливе
значення для здоров’я фахівців соціономічного профілю. Розглянуто
проблему використання здоров’язберігаючих технологій у процесі
викладання дисциплін психологічного напрямку, що стає все більш
актуальною у формуванні їх здорового способу життя. Визначено, що
майбутнім фахівцям соціономічного профілю дуже важливо навчитися не
тільки здобути знання із здоров’язбережувальних технологій, але й вміння
використовувати їх на професійній практиці.
За результатами дослідження визначено, що для переважної
більшості студентів-психологів є важливим ознайомлення зі
здоров’язберігаючими технологіями у процесі викладання психологічних
дисциплін.