Кафедра філології та гуманітарних наук: Recent submissions
Зараз показуються 1-20 з 35
-
ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ЗАПОВІДНОЇ СПРАВИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2019) -
СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УМОВАХ КРИЗИ ТА КАРАНТИНУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
РОЗВИТОК МОВНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ У ПЛОЩИНІ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКАПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2022)Умови воєнного стану в Україні вимагають інших підходів до організації навчального процесу в усіх закладах освіти. Метою статті є аналіз особливостей роботи вчителя-словесника під час воєнного стану в Україні. Зокрема, ... -
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2022)Автором здійснено дефінітивний аналіз гри у розвитку основних культурних форм людства, проана-лізовано плідні думки видатних педагогів, психологів і мислителів про гру як метод навчання і виховання, досліджено види та ... -
NEW APPROACHES TO THE CHILDREN AND YOUTH UPBRINGINGIN THE CONTEХT OF THE CULTUROLOGICAL PARADIGMOF MODERN EDUCATIONAL PROCESS
(Public Higher Educational Establishment “Vinnytsia Academy of Continuing Education", 2022)The article deals with the methodological justification of new educational priorities in Ukraine and the fea-tures of reforming Ukrainian education on the basis of culturological approach. The graduate of the ... -
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ СПРИЙНЯТТЯ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ УЧНЯМИ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Переяславсько–московський договір 1654 року з політико–культурного погляду
(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2008) -
Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник для студентів і магістрантів технічних ВНЗ
(Вінницький національний технічний університет, 2008) -
Формування української нації: на межі між "історичністю" та "неісторичністю"
(Інститут історії України НАН України, 2000) -
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
(КЗВО ВАБО, 2022)Автором здійснено дефінітивний аналіз гри у розвитку основних культурних форм людства, проаналізовано плідні думки видатних педагогів, психологів і мислителів про гру як метод навчання і виховання, досліджено види та ... -
Медична термінологія як засіб формування професійної мобільності майбутніх лікарів-іноземців в умовах європейських інтеграційних процесів
(Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія, 2020) -
МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ОВОЛОДІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ МЕДИЧНОЮ ТЕРМІНОЛОГІЄЮ ІНОЗЕМНИМИ АБІТУРІЄНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ
(Науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». Освітній простір України, 2017) -
Використання інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх лікарів-іноземців до оволодіння професійною термінологією у медичних закладах вищої освіти
(Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2018) -
Аутсайдерська психологія як наслідок ментальних відхилень у сфері мотиваційно-вольової регуляції свідомості
(Проблеми політичної психології, 2014) -
Історія України: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів
(Видавництво "Грамота", 2008) -
Соціально-психологічні характеристики особистості сільського вчителя як лідера громадської думки
(ІНСТИТУТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ АПН УКРАЇНИ, 2007) -
СТВОРЕННЯ ТИПОЛОГІЇ АУТСАЙДЕРСТВА ЯК РУХ ДО ПІЗНАННЯ ОНТИЧНОЇ СУТІ ФЕНОМЕНУ
(Науковий збірник «Габітус», 2020) -
Космогонічні уявлення українців у контексті етнонаціональної педагогічної системи
(Наукові записки Національного університету «Острозька академія»., 2017) -
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ-НЕФІЛОЛОГІВ
(Вінниця: ТОВ “Фірма «Планер»”, 2013)