Перегляд Кафедра філології та гуманітарних наук по назві
Зараз показуються 3-22 з 35
-
Training Future Primary School Teachers to Organize Game-Based Music Activities
(Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2022)The article analyzes the current role of a game as a universal cognitive method based on relevant literary sources to justify the need to reform the system of professional training for primary school teachers. The article ... -
Аутсайдерська психологія як наслідок ментальних відхилень у сфері мотиваційно-вольової регуляції свідомості
(Проблеми політичної психології, 2014) -
Використання ІКТ у позакласній роботі з української літератури з метою формування гуманістичних цінностей старшокласників
(Інститут проблем виховання НАПН України, 2010) -
Використання інтерактивних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх лікарів-іноземців до оволодіння професійною термінологією у медичних закладах вищої освіти
(Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2018) -
Кирило Розумовський: усталені стереотипи та історичні реалії
(Київ - Черкаси, 1995) -
Космогонічні уявлення українців у контексті етнонаціональної педагогічної системи
(Наукові записки Національного університету «Острозька академія»., 2017) -
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ-НЕФІЛОЛОГІВ
(Вінниця: ТОВ “Фірма «Планер»”, 2013) -
Медична термінологія як засіб формування професійної мобільності майбутніх лікарів-іноземців в умовах європейських інтеграційних процесів
(Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія, 2020) -
МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ОВОЛОДІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ МЕДИЧНОЮ ТЕРМІНОЛОГІЄЮ ІНОЗЕМНИМИ АБІТУРІЄНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ
(Науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». Освітній простір України, 2017) -
Механізм державного регулювання процесу активізації громадської діяльності освітян Вінниччини
(Публічне адміністрування: теорія та практика, 2013) -
МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО: ІГРОВИЙ ПІДХІД
(ВІННИЦЬКИЙ КООПЕРАТИВНИЙ ІНСТИТУТ, 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКАПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2022)Умови воєнного стану в Україні вимагають інших підходів до організації навчального процесу в усіх закладах освіти. Метою статті є аналіз особливостей роботи вчителя-словесника під час воєнного стану в Україні. Зокрема, ... -
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
(КЗВО ВАБО, 2022)Автором здійснено дефінітивний аналіз гри у розвитку основних культурних форм людства, проаналізовано плідні думки видатних педагогів, психологів і мислителів про гру як метод навчання і виховання, досліджено види та ... -
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2022)Автором здійснено дефінітивний аналіз гри у розвитку основних культурних форм людства, проана-лізовано плідні думки видатних педагогів, психологів і мислителів про гру як метод навчання і виховання, досліджено види та ... -
Переяславсько–московський договір 1654 року з політико–культурного погляду
(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2008) -
Політичні погляди учасників та сучасників національно-визвольної революції 1648-1676 рр.
(Zaporizhzhia Historical Review, 2008) -
Прийняття політичних рішень у Гетьманщині
(Краєзнавство, 2000) -
ПРОБЛЕМА СТАРШИНСЬКОЇ ЕЛІТИ ТА ЇЇ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УКРАЇНСЬКІЙ ІСТОРІОГРАФІЇ
(Історіографічні дослідження в Україні, 2002) -
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ СПРИЙНЯТТЯ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ УЧНЯМИ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ І СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
(Міністерство освіти і науки України ВНТУ, 2008)