Show simple item record

dc.contributor.authorПостова, Н.В.
dc.contributor.authorТарасенко, Г.С.
dc.date.accessioned2022-12-12T13:12:11Z
dc.date.available2022-12-12T13:12:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПостова, Н.В.; Тарасенко, Г.С. (2022). МЕТОДИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи: науково-методичне видання / Збірник статей викладачів, вчителів, студентів ступеня вищої освіти “магістр” та здобувачів наукового ступеня “доктор філософії”. Редкол.: Мудрак О.В. (гол. редактор) та ін. Випуск 4. Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022. 202 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1069
dc.descriptionThe article deals with the methodological ways of forming the environmental competence of secondary education students, which are used by teachers in the study of natural science, geography, biology and extracurricular activities. The updated curricula are analyzed for the presence of an environmental component in their content. The analysis of scientific literature and the experience of the teacher showed that for the successful formation of environmental competence in the study of these subjects should be guided by the use of modern educational online technologies, frontal, individual and collective forms of work with the use of information and communication tools. The use of basic forms and methods in the educational process creates conditions for the successful formation of environmental competence of adolescent students and promotes the development of an active environmental position.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто методичні шляхи формування екологічної компетентності здобувачів середньої освіти, які використовує вчитель під час вивчення природознавства, географії, біології та позаурочний час. Проаналізовано оновлені навчальні програми на наявність в їхньому змісті екологічної складової. Проведений аналіз111 наукової літератури та досвід вчителя засвідчив, що для успішного формування екологічної компетентності під час вивчення даних предметів повинно орієнтуватися на використанням сучасних освітніх онлайн технологій, фронтальні, індивідуальні та колективні форми роботи із застосування інформаційно-комунікаційних засобів. Використання основних форм та методів в освітньому процесі створює умови для успішного формування екологічної компетентності учнів підліткового віку та сприяє розвиткові активної природоохоронної позиції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”uk_UA
dc.subjectшкільні предмети, навчальні програми, основні форми та методи роботи, учні основної школи, екологічна компетентність, екологічна освіта, сталий розвиток.uk_UA
dc.subjectschool subjects, curricula, main forms and methods of work, primary school students, environmental competence, environmental education, sustainable development.uk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАСuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc373.3


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record