dc.contributor.author | Постова, Н.В. | |
dc.contributor.author | Тарасенко, Г.С. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-12T13:12:11Z | |
dc.date.available | 2022-12-12T13:12:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Постова, Н.В.; Тарасенко, Г.С. (2022). МЕТОДИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ
ДИСЦИПЛІН ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС. Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми,
перспективи: науково-методичне видання / Збірник статей викладачів,
вчителів, студентів ступеня вищої освіти “магістр” та здобувачів наукового
ступеня “доктор філософії”. Редкол.: Мудрак О.В. (гол. редактор) та ін. Випуск 4. Вінниця: КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022. 202 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://docs.academia.vn.ua/handle/123456789/1069 | |
dc.description | The article deals with the methodological ways of forming the environmental
competence of secondary education students, which are used by teachers in the study of natural
science, geography, biology and extracurricular activities. The updated curricula are analyzed for
the presence of an environmental component in their content. The analysis of scientific literature
and the experience of the teacher showed that for the successful formation of environmental
competence in the study of these subjects should be guided by the use of modern educational online
technologies, frontal, individual and collective forms of work with the use of information and
communication tools. The use of basic forms and methods in the educational process creates
conditions for the successful formation of environmental competence of adolescent students and
promotes the development of an active environmental position. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто методичні шляхи формування екологічної
компетентності здобувачів середньої освіти, які використовує вчитель під час вивчення
природознавства, географії, біології та позаурочний час. Проаналізовано оновлені
навчальні програми на наявність в їхньому змісті екологічної складової. Проведений аналіз111
наукової літератури та досвід вчителя засвідчив, що для успішного формування
екологічної компетентності під час вивчення даних предметів повинно орієнтуватися на
використанням сучасних освітніх онлайн технологій, фронтальні, індивідуальні та
колективні форми роботи із застосування інформаційно-комунікаційних засобів.
Використання основних форм та методів в освітньому процесі створює умови для
успішного формування екологічної компетентності учнів підліткового віку та сприяє
розвиткові активної природоохоронної позиції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти” | uk_UA |
dc.subject | шкільні предмети, навчальні програми, основні форми та методи роботи, учні основної школи, екологічна компетентність, екологічна освіта, сталий розвиток. | uk_UA |
dc.subject | school subjects, curricula, main forms and methods of work, primary school students, environmental competence, environmental education, sustainable development. | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.3 | |