Еколого-збалансований розвиток суспільства: стан, проблеми, перспективи. Випуск 4 (грудень 2022 року): Recent submissions
Now showing items 21-32 of 32
-
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ І ЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ПРОСВІТНИЦТВА В РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)Екологічне просвітництво в розвитку особистості сьогодні займає чільне місце. Розпочинати екологічне виховання потрібно якомога раніше. -
ЕКОЛОГІЧНЕ ПРОСВІТНИЦТВО ЯК ВАЖЛИВА ДОМІНАНТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті досліджено особливості екологічної освіти як складової позашкільної освіти та визначено основні її напрямки. Визначено напрямки покращення стану екологічної освіти у загальноосвітніх закладах України та поза ними. -
ОПТИМІЗАЦІЯ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)На основі літературних, архівних, краєзнавчих і картографічних джерел, власних польових досліджень,довідників і реєстрів природно-заповідного фонду Вінницької області запропоновано шляхи його оптимізації. Узагальнюючи ... -
ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ В УКРАЇНІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті проаналізовано сучасні проблеми водопостачання в Україні. Основна увага приділена проблемам забезпечення населення якісною питною водою. Запропоновано заходи, що сприятимуть покращанню соціально-економічних ... -
ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ВОДИ РІЧКИ ПІВДЕННИЙ БУГ У МЕЖАХ ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)В статті подано оцінку екологічного стану річки Південний Буг в межах Вінницької області. Аргументовано впровадження європейського досвіду з охорони та відродження, який показує, що поліпшення екологічного стану можливе ... -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ЗАПОРУКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)В статті розглянуто та проаналізовано шляхи набуття учнями екологічної компетентності, охарактеризовані її компоненти, рівні сформованості в процесі навчальної діяльності. Формування екологічної компетентності є одним ... -
МЕТОДИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті розглянуто методичні шляхи формування екологічної компетентності здобувачів середньої освіти, які використовує вчитель під час вивчення природознавства, географії, біології та позаурочний час. Проаналізовано ... -
МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПАСПОРТІВ ПОВЕРХНЕВИХ ВОДНИХ ОБ’ЄКТІВ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті розглянуто необхідність проведення екологічної паспортизації поверхневих водних об’єктів. Це зумовлено екологічно необґрунтованим земле- і водокористуванням, порушенням збалансованості ландшафтів за рахунок їх ... -
СИСТЕМНИЙ ЕКОЛОГО-САНІТАРНИЙ ПІДХІД НА ЗАЛІЗНИЦЯХ УКРАЇНИ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті актуалізовано проблему екологізації залізничного транспорту та створення умов для покращення санітарних показників перевезення пасажирів та вантажів залізницями. Охарактеризовано основні підходи до визначення ... -
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У статті розглядаються проблеми формування екологічної культури в освітньому середовищі, обґрунтованозначення екологічної освіти у формуванні екологічної культури. -
ПРІОРИТЕТНІ УПРАВЛІНСЬКІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ КАРДІОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ НА ТЕРИТОРІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)У роботі проаналізовано пріоритетні принципи організації кардіологічної допомоги на території Вінницької області в контексті стратегії сталого розвитку регіону. Авторами враховано індикатори соціальної, економічної і ... -
ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ м. ВІННИЦІ
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)З’ясовано стан водопостачання міста Вінниці, що здійснюється із підземних і поверхневих джерел. Вивчено фактори формування його гідрогеологічних умов, до яких належать: геолого-тектонічну будову, рельєф, кількість ...