Пошук
Зараз показуються 1-3 з 3
РЕФЛЕКСІЯ ЯК СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНИЙ МЕХАНІЗМ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА
(Науковий журнал «Габітус», 2022)
Стаття присвячена дослідженню психологічного поняття рефлексії як системоутворювального механізму безперервного
професійного розвитку педагога. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні
філософського (системності, ...
ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЇ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ОСОБИСТОСТІ В КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ
(Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», 2022)
Мета статті полягає в дослідженні впливу інформації на психологічний стан особистості та шляхи захисту себе від дезінформації. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні філософського (системності, діалектичної ...
ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЗРІЛОСТІ У ПРЕДСТАВНИКІВ СОЦІОНОМІЧНОГО ФАХУ
(КЗВО "ВАБО", 2022)
Публікація присвячена теоретичному дослідженню
емоційної компетентності як визначного чинника психологічної зрілості у
представників соціономічного фаху. На основі аналізу сучасної наукової,
методологічної, психологічної ...