Перегляд по назві
Зараз показуються 781-800 з 1560
-
ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2019) -
ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКАПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2022)Умови воєнного стану в Україні вимагають інших підходів до організації навчального процесу в усіх закладах освіти. Метою статті є аналіз особливостей роботи вчителя-словесника під час воєнного стану в Україні. Зокрема, ... -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ЖЕРТВОЮ РЕВНОЩІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ У ПІДЛІТКІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Особливості розвитку когнітивної сфери дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектру.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Особливості розвитку комунікативних властивостей в підлітковому віці
(КЗВО "ВАБО", 2023) -
Особливості розвитку почуття впевненості в собі в підлітків та його психокорекція
(КЗВО "ВАБО", 2023) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДЛІТКІВ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ІГРАМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглянемо особливості розвитку пізнавальних процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями розглянемо далі. У дітей з інтелектуальною недостатністю більш ніж у їх нормотипових однолітків, виражені недоліки ... -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВЕСНО -ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ
(Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30-31 жовтня 2020 року – Вінниця, 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВЕСНО -ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Особливості розвитку та корекції емоційно-вольової сфери у школярів молодшого шкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ У МОЛОДІ З ОБМЕЖЕННЯМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ Я-КОНЦЕПЦІЇ МОЛОДІ З ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
(КВНЗ «ВАНО», 2018)