Перегляд по назві
Зараз показуються 776-795 з 1560
-
Особливості психологічного здоров’я у стані синдрому Сovid – стресу та його корекція
(Інтернет посібник - Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2021) -
Особливості психологічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з розладом дефіциту уваги з гіперактивністю
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розкрито сутність феномену психічного здоров’я особистості, проаналізовано проблему збереження психічного здоров’я осіб, які проходять військову службу. Доведено, що стан психічного здоров’я військовослужбовця ... -
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДІВ ДО КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
(Журнал «Наукові інновації та передові технології», 2023)Особи з особливими потребами є категоріями населення, що потребують комплексного догляду та супроводу. Їхня життєдіяльність повинна постійною допомогою зі сторони держави та спеціальних органів, які здійснюють ... -
Особливості пізнавального розвитку молодшого шкільного віку у дітей з інтелектуальними порушеннями
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2019) -
ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКАПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2022)Умови воєнного стану в Україні вимагають інших підходів до організації навчального процесу в усіх закладах освіти. Метою статті є аналіз особливостей роботи вчителя-словесника під час воєнного стану в Україні. Зокрема, ... -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ЖЕРТВОЮ РЕВНОЩІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ У ПІДЛІТКІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
Особливості розвитку когнітивної сфери дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектру.
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Особливості розвитку комунікативних властивостей в підлітковому віці
(КЗВО "ВАБО", 2023) -
Особливості розвитку почуття впевненості в собі в підлітків та його психокорекція
(КЗВО "ВАБО", 2023) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДЛІТКІВ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ІГРАМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розглянемо особливості розвитку пізнавальних процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями розглянемо далі. У дітей з інтелектуальною недостатністю більш ніж у їх нормотипових однолітків, виражені недоліки ...