Перегляд по назві
Зараз показуються 770-789 з 1560
-
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ТОЛЕРАНТНОСТІ ДО НЕВИЗНАЧЕНОСТІ У ОСОБИСТОСТІ РЯТУВАЛЬНИКІВ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС
(Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Психологія, 2023-09)Стаття розглядає теоретичні аспекти особливостей аутизму у дітей молодшого шкільного віку у зарубіжній та українській психології, специфіки психологічної діагностики. Визначено діагностичні критерії аутизму, які характеризується: ... -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Особливості психокорекції посттравматичних стресових розладів у ветеранів операції об’єднаних сил у період поновлення воєнних дій
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
(International scientific conference, 2023) -
Особливості психологічного здоров’я у стані синдрому Сovid – стресу та його корекція
(Інтернет посібник - Вінниця: КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2021) -
Особливості психологічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з розладом дефіциту уваги з гіперактивністю
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розкрито сутність феномену психічного здоров’я особистості, проаналізовано проблему збереження психічного здоров’я осіб, які проходять військову службу. Доведено, що стан психічного здоров’я військовослужбовця ... -
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДІВ ДО КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
(Журнал «Наукові інновації та передові технології», 2023)Особи з особливими потребами є категоріями населення, що потребують комплексного догляду та супроводу. Їхня життєдіяльність повинна постійною допомогою зі сторони держави та спеціальних органів, які здійснюють ... -
Особливості пізнавального розвитку молодшого шкільного віку у дітей з інтелектуальними порушеннями
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КВНЗ «ВАНО», 2019) -
ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКАПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2022)Умови воєнного стану в Україні вимагають інших підходів до організації навчального процесу в усіх закладах освіти. Метою статті є аналіз особливостей роботи вчителя-словесника під час воєнного стану в Україні. Зокрема, ... -
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ЖЕРТВОЮ РЕВНОЩІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ У ПІДЛІТКІВ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)