Перегляд по назві
Зараз показуються 530-549 з 1560
-
КОНФЛІКТ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)Стаття присвячена вивченню впливу конфліктів на психологічний стан учасників в сучасному освітньому процесі. Зроблено акцент на аналіз наукових досліджень, спрямованих на розуміння конфліктів та психологічних стан ... -
КОНФЛІКТОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті розглянуто актуальність конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності фахівців соціономічних професій. Обумовлено зміст поняття конфліктологічної компетентності фахівців соціономічних ... -
КОНФЛІКТОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
КОНЦЕНТРАЦИЯ ХЛОРОФИЛЛОВ А И B В ЛИСТЬЯХ ДЕКОРАТИВНЫХ КОМНАТНЫХ РАСТЕНИЙ ПРИ ВЫРАЩИВАНИИ В УСЛОВИЯХ КАБИНЕТА БИОЛОГИИ ШКОЛЫ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)В работе приведены данные по содержанию хлорофиллов а и b, каротиноидов в листьях декоративных растений. В результате проделанной работы установлено, что растения, имеющие более крупные листья, содержат большее количество ... -
Концептуальна модель інформаційної компетентності особистості
(Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. Психологія і суспільство., 2020)Аналіз наукової літератури, узагальнення відомостей про інформаційну компетентність особистості дає підґрунтя визначити її як спрямованість особистості на забезпечення ефективності життєдіяльності в інформаційному суспільстві, ... -
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АСПЕКТІ STEM-ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Метою тез є розгляд концептуальних основ розвитку професійної компетентності в аспекті STEMосвіти вчителів природничих дисциплін. У статті теоретично досліджено актуальну в післядипломній педагогічній освіті проблему ... -
Концепція гідротехнічної рекультивації Стебницького хвостосховища шляхом створення гідропарку
(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2022)Проаналізовано екологічну безпеку Стебницького хвостосховища протягом періоду його експлуатації та розвиток процесів заповнення його розсолами до критичного рівня. Пропонована гідротехнічна мережа забезпечить екологічну ... -
Копінг-поведінка розлучених жінок та їх психокорекція
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
КОПІНГ-ПОВЕДІНКА І МЕХАНІЗМИ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ РОЗЛУЧЕНИМИ ЖІНКАМИ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
КОПІНГ-СТРАТЕГІЯ ПОВЕДІНКИ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ ОСОБИСТІСТЮ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Корекція емоційної сфери у молодших школярів з розладом аутистичного спектру
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ МЕТОДАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті актуалізується значення методів арт-терапії, як актуального та ефективного інструментарію психологічної корекції розвитку емоційно-вольової сфери дітей з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються особливості ... -
Космогонічні уявлення українців у контексті етнонаціональної педагогічної системи
(Наукові записки Національного університету «Острозька академія»., 2017) -
КРИЗА АВТЕНТИЧНОСТІ ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)Стаття актуалізує тему психологічних особливостей прояву кризи автентичності особистості. Розкриває психологічні аспекти перебігу кризи середнього віку як чинника особистісного зростання. -
Криза автентичності як чинник особистісного зростання
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024)У даній роботі розглядаються та аналізуються психологічні особливості прояву феномену кризи автентичності, на базі теоретичних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених. Наводяться психодіагностичні методики, спрямовані ...