Перегляд по назві
Зараз показуються 521-540 з 1560
-
КЛОКИЧКА ПЕРИСТА (STAPHYLEA PINNATA L.) В СВІЖИХ ДІБРОВАХ НПП “КАРМЕЛЮКОВЕ ПОДІЛЛЯ”
(КЗВО “Вінницька академія безперервної освіти”, 2022)Проведено ретроспективний аналіз і комплексне дослідження природних дубово-грабових насаджень, та аналіз експериментальних даних щодо поширення та природного поновлення клокички перистої (Staphylea pinnata L.) на території ... -
Ключові підходи НУШ : теорія і практика впровадження
(КЗВО «Вінниць-ка академія неперервної освіти», 2021)Посібник адресований вчителям-практикам, які торують шляхи розбудови Нової української школи. Видання буде корисним слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які проходять навчання в закладах ... -
Когнітивний стиль особистості як чинник професійного становлення майбутніх психологів
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
КОМБІНОВАНА ДІЯ ВАЖКИХ МЕТАЛІВ ТА ПОВЕРХНЕВО-АКТИВНИХ РЕЧОВИН НА КІЛЬКІСНИЙ ВМІСТ ФОСФОЛІПІДІВ В ПЕЧІНЦІ КОРОПА ЛУСКАТОГО (CYPRINUS CARPIO L.)
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Досліджено вміст фосфоліпідів в печінці коропа лускатого (Cyprinus carpio L) за комплексної токсичної дії солей важких металів та поверхнево-активних речовин (ПАР). Рівень фосфоліпідів в печінці підвищується як за дії ... -
Компетентнісний підхід до практичної підготовки вчителя початкової школи в контексті завдань музично-естетичного виховання молодших школярів
(Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка, 2020)У монографії представлено результати широкого кола актуальних наукових пошуків вітчизняних фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти. У підрозділі розкрито стратегію, теоретичні та методичні основи реалізації ... -
КОМПЛЕКСНА КОРЕКЦІЯ ПСИХОФІЗИЧНИХ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
КОМПЛЕКСНІ ТА СУПУТНІ ПАТОЛОГІЇ У ДІТЕЙ ІЗ ІНВАЛІДНІСТЮ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
КОМПОНЕНТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті розглядається екологічна освіта як умова сталого розвитку. На основі аналізу наукових джерел, синтезу наукових підходів компонентами екологічної освіти визначено: екосвідомість, екостосунки та екодії. Зазначено, ... -
КОНФЛІКТ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)Стаття присвячена вивченню впливу конфліктів на психологічний стан учасників в сучасному освітньому процесі. Зроблено акцент на аналіз наукових досліджень, спрямованих на розуміння конфліктів та психологічних стан ... -
КОНФЛІКТОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ
(КЗВО "ВАБО", 2022)У статті розглянуто актуальність конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності фахівців соціономічних професій. Обумовлено зміст поняття конфліктологічної компетентності фахівців соціономічних ... -
КОНФЛІКТОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
КОНЦЕНТРАЦИЯ ХЛОРОФИЛЛОВ А И B В ЛИСТЬЯХ ДЕКОРАТИВНЫХ КОМНАТНЫХ РАСТЕНИЙ ПРИ ВЫРАЩИВАНИИ В УСЛОВИЯХ КАБИНЕТА БИОЛОГИИ ШКОЛЫ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)В работе приведены данные по содержанию хлорофиллов а и b, каротиноидов в листьях декоративных растений. В результате проделанной работы установлено, что растения, имеющие более крупные листья, содержат большее количество ... -
Концептуальна модель інформаційної компетентності особистості
(Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. Психологія і суспільство., 2020)Аналіз наукової літератури, узагальнення відомостей про інформаційну компетентність особистості дає підґрунтя визначити її як спрямованість особистості на забезпечення ефективності життєдіяльності в інформаційному суспільстві, ... -
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АСПЕКТІ STEM-ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Метою тез є розгляд концептуальних основ розвитку професійної компетентності в аспекті STEMосвіти вчителів природничих дисциплін. У статті теоретично досліджено актуальну в післядипломній педагогічній освіті проблему ...