Перегляд по назві
Зараз показуються 236-255 з 1560
-
ВПЛИВ ІНДИВІДУАЛЬНО-ТИПОЛОГІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ НА ЇЇ СЕКСУАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
ВПЛИВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР (НА ПРИКЛАДІ ШАШОК) НА РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА КОГНІТИВНУ СФЕРУ ОСОБИСТОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2018) -
Вплив інформаційних засобів на емоційно-почуттєву сферу особистості
(The Academy of Management and Administration in Opole, 2018) -
ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЇ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ОСОБИСТОСТІ В КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ
(Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», 2022)Мета статті полягає в дослідженні впливу інформації на психологічний стан особистості та шляхи захисту себе від дезінформації. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні філософського (системності, діалектичної ... -
ВПЛИВ ҐРУНТОВИХ ГЕРБІЦИДІВ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ МІКРОБІОТИ ҐРУНТУ У ПОСІВАХ СОНЯШНИКУ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Наведено результати дослідження впливу ґрунтових гербіцидів групи хлораценілідів та триазинів на просторово-функціональну структуру мікроорганізмів ґрунту чорнозему типового в агроценозі соняшнику. Підтверджено, що ... -
ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEAM – ОСВІТИ У ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В ГАЛУЗІ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАХИСТУ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)У статті розглянуті перспективні напрямки STEAM-освіти в системі здобування різних рівнів вищої освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища. Показано приклади впровадження елементів STEАM-освіти у освітні програми ... -
ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 101-ЕКОЛОГІЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Нові стандарти вищої екологічної освіти є лише орієнтирами освітнього процесу і відкривають значні можливості для автономії закладів вищої освіти. Їх гнучкість дозволить зберегти наявні методичні розробки і буде сприяти ... -
ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ НА ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)У статті розкрито поняття та особливості конфлікту інтересів в системі державного управління; визначено риси реального та потенційного конфлікту інтересів. Досліджено механізми врегулювання конфлікту інтересів на державній ... -
Все буде Україна! Челендж для сучасних тинейджерів (21 день)
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА! Челендж для сучасних тинейджерів 21 день
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
Все буде Україна! Челендж для сучасних тинейджерів 21 день (робочий зошит).
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023) -
Вступ до фаху
(Національний університет водного господарства та природокористування,, 2023)У підручнику подані загальна інформація зі спеціальностей 101 «Екологія» та 183 «Технології захисту навколишнього середовища», основний понятійно-термінологічний апарат екології, об’єкт вивчення екології, історія її ... -
ВЧИНОК ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ДОБРОДІЙНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
(КВНЗ «ВАНО», 2016) -
ВІДНОВЛЕННЯ КОРІННИХ ЛІСІВ ЯК ПРОТИДІЯ ЕКОСИСТЕМНІЙ ЗАГРОЗІ БІОРІЗНОМАНІТТЮ НПП “КАРМЕЛЮКОВЕ ПОДІЛЛЯ”
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Корінні ліси – це лісові масиви, які дуже тривалий час розвиваються на одному місці без заміни однієї деревної породи іншими. Вони довговічні, здатні до самовідновлення,128 складаються із деревних порід, біологічні ... -
ВІДНОВЛЕННЯ СТАНУ ҐРУНТІВ ВНЕСЕННЯМ СТРУКТУРОВАНОЇ ВОДИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)У статті представлено обґрунтування актуальності застосування структурованої води для відновлення стану ґрунтів. Показано позитивний вплив структурованої води на підвищення кількості поживних речовин в ґрунті, збільшення ... -
ВІЗУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ ЗАСОБАМИ ІГРОТЕРАПІЇ
(КВНЗ «ВАНО», 2019)