Перегляд по назві
Зараз показуються 607-626 з 1560
-
Милування природою: релаксаційний потенціал та його використання у часи пандемії
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2021)У статті розглянуто проблему стабілізаціїя та відновлення психологічного здоров’я громадян України в умовах синдрому СOVID – стресу. Розкрито релаксаційний потенціал процесу милування природою, в ході якого людина накопичує ... -
МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІНЦЯ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2022) -
МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКЕ ПРИДНІСТЕР’Я – ПЕРСПЕКТИВНИЙ ЕКОТУРИСТИЧНИЙ РЕГІОН
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2020)За умови ефективного використання туристично-рекреаційних ресурсів Вінниччина і Могилів-Подільщина зокрема, могли б увійти до провідних туристичних регіонів України. Могилів-Подільське Придністер’я має вигідне географічне ... -
МОДЕЛЬ ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
МОДЕЛЬ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
Модель поведінки особистості у психотравмуючій ситуації
(Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 2020) -
МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ
(КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2020) -
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ СТИЛЮ ЖИТТЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ З МЕТОЮ ЇХ СОЦІАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2023)В статті визначено і систематизовано основні складові впливу на становлення стилю життя військовослужбовців з метою їх соціально-психологічної адаптації. Визначено, що зазначені складові представлені факторним та подієвим ... -
Моделі підвищення ефективності управління закладом освіти
(2022)У статті розглядаються моделі автоматизованої системи моніторингу в сфері освіти, яка базується на сучасному підході до оцінювання якості освіти та враховує всі аспекти освітнього моніторингу. Актуальність роботи обумовлена ... -
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-МЕТОДИЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЕКТОРА БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021)Розглянуто комплексну методику психофізіологічної саморегуляції функціональних станів майбутніх фахівців сектора безпеки і оборони для профілактики та психокорекції їх дезадаптивних станів. -
МОЛОДЬ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ : СТАНОВИЩЕ І КЛЮЧОВІ ПРОБЛЕМИ
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2021) -
МОЛОДІЖНА СОЦІАЛЬНА ГРУПА ЯК СЕРЕДОВИЩЕ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСТВА У МОЛОДІ
(PROSPECTS AND ACHIEVEMENTS IN APPLIED AND BASIC SCIENCES, 2021) -
МОНІТОРИНГ АГРОЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ ҐРУНТІВ В УМОВАХ НДГ “АГРОНОМІЧНЕ” ВНАУ
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Аналіз просторових особливостей ґрунтового покриву України засвідчив необхідність застосування просторово диференційованого підходу до сталого управління ґрунтами, які, з одного боку, характеризуються широкою різноманітністю, ... -
МОНІТОРИНГ ВМІСТУ ВАЖКИХ МЕТАЛІВ У ШТУЧНО ВИРОЩЕНИХ ПЕЧЕРИЦЯХ (Agaricus)
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023) -
МОНІТОРИНГ ЗАБРУДНЕННЯ ЇСТІВНИХ ГРИБІВ ВАЖКИМИ МЕТАЛАМИ В УМОВАХ ЛІСОСТЕПУ ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Досліджено інтенсивність забруднення важкими металами їстівних грибів. Виявлено, що перевищеннягранично-допустимих концентрацій по кадмію булоу грибах синяках у 1,6 рази, сірчано-жовтих трутовиках у 1,5 рази, боровиках ... -
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ SAVEECOBOT
(ТОВ “ТВОРИ”, 2023)Моніторинг атмосферного повітря забезпечує можливість систематичної довгострокової оцінки рівнів забруднюючих речовин шляхом вимірювання концентрацій певних забруднюючих речовин. -
МОРАЛЬНО-ЕКОЛОГІЧНЕ ВІДРОДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ФАКТОР ЕКОЛОГИЧНОЇ БЕЗПЕКИ СУСПІЛЬСТВА
(КВНЗ “Вінницька академія неперервної освіти”, 2019)Наше здоров'я, довголіття, старіння обумовлені програмами, закладеними в організмі Природою і соціумом. Чи можна впливати на них власною волею і перепрограмувати на нові, задані людиною? Стати спів-Творцем, виправляючи ... -
Мотиваційна сфера як чинник психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів
(КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти", 2024) -
МОТИВАЦІЯ, ЯК КЛЮЧОВИЙ ЧИННИК ЦІЛЕДОСЯГНЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
(КВНЗ «ВАНО», 2018)